Vedete internationale precum Jenson Button si Jude Law se alatura oamenilor extraordinari care au descoperit succesul datorita viziunii lor optimiste si fericite despre viata
Ne intrebam adesea ce anume au in comun vedetele de cinema, sportivii profesionisti, modelele de talie internationala, barmanii, inventatorii si muzicienii.
Raspunsul este simplu…bucuria! Bucuria a fost elementul comun care le-a inspirat succesul.
Jenson Button, campionul mondial de Formula 1 si pilotul echipei McLaren Honda, alaturi de actorul nominalizat la Oscar, Jude Law si actrita de origine chineza Zhao Wei, sunt printre sustinatorii, din ce in ce mai multi, ai unei noi paradigme. Aceasta contrazice gandirea clasica conform careia succesul asigura fericirea si propune o noua perspectiva: fericirea este pentru oameni o sursa de evolutie.
Aceste celebritati care promoveaza o mentalitate optimista si sunt mereu in cautare de noi provocari, au fost alegerea perfecta pentru noua campanie globala Joy Will Take You Further semnata de brandul de scotch whisky Johnnie Walker. Lor li s-au alaturat si alte personalitati din diverse domenii.
"De-a lungul carierei mele m-am bucurat de tot ceea ce am facut si de aceea am avut reusite", a declarat Jenson Button. "Dragostea mea pentru Formula 1 m-a ajutat sa traiesc la maxim momentele de glorie si sa depasesc toate obstacolele. Intotdeauna am reusit sa-mi motivez echipa sa mearga inainte si ma bucur ca le-am transmis viziunea mea pozitiva asupra vietii.”
In aceeasi nota, actorul Jude Law declara: "Gandirea pozitiva si bucuria zilnica fata de profesie sunt ingredientele cele mai importante ale filozofiei mele de viata. Si motivatia principala de a-mi continua cariera si a ma bucura de fiecare clipa.”
Printre alte celebritati care au aceeasi abordare asupra vietii si apar in noua campanie Johnnie Walker sunt membrii trupei americane de alt-rock OK GO, dar si supermodelul mexican Montserrat Oliver. Viziunea lor asupra succesului si progresului este in deplina concordanta cu rezultatele unei serii de cercetari stiintifice despre importanta fericirii.
Guy Escolme, Global Brand Director Johnnie Walker spune despre noua campanie: "Ca brand, Johnnie Walker a fost intotdeauna simbolul progresului – aceasta a fost povestea whisky-ului nostru inca de acum 200 de ani cand John Walker a fondat compania. Ce am invatat in cele doua secole de experienta este ca progresul nu trebuie sa fie o calatorie complicata. Ne putem bucura de fiecare pas pe care il facem si cu cat suntem mai fericiti cand depasim obstacole, cu atat suntem mai aproape de a ne atinge telurile. Dovezile sustin si mai mult convingerea din centrul noii noastre campanii de brand: Joy Will Take You Further".
Dr. Matt Killingsworth, psiholog si om de stiinta american, specialist in studiul fericirii, a fost consultant al campaniei. "Uneori, oamenii se gandesc la fericire ca la un tel greu de atins, care poate fi obtinut doar prin ani de munca sustinuta sau doar atunci cand ating niste repere conventionale, predefinite de succes, cum ar fi o crestere salariala sau o casa mai mare. Dar tot mai multe dovezi arata ca daca exista bucurie pe parcursul calatoriei, succesul este mult mai probabil”, a declarat psihologul Matt Killingsworth.
Si sportivii de performanta, detinatori de recorduri mondiale, sunt de aceeasi parere: fericirea i-a ajutat in indeplinirea obiectivelor.
Eva Håkansson, cea mai rapida femeie pe un vehicul cu trei roti, detinatoarea unui record mondial, spune: "Pentru a avea succes, trebuie cu adevarat sa te bucuri de ceea ce faci. Trebuie sa realizam ca drumul este adevarata aventura, nu destinatia."
Alpinistul si ecologistul filipinez, Romi Garduce, care a escaladat cele mai inalte sapte varfuri de pe toate continentele, spune: "Alpinismul este cel putin 80% o provocare mentala. Nu ma las niciodata controlat de indoiala, pentru ca doar gandirea pozitiva te ajuta sa reusesti. De cele mai multe ori, alpinismul este extrem de dificil, dar dincolo de asta, te implineste total si iti creaza amintiri pentru totdeauna."
Noul spot TV Johnnie Walker Joy will take you further: