• Anul acesta, București Mall-Vitan a sărbătorit 20 de ani de la lansare printr-o campanie aniversară amplă
• Marele premiu, oferit prin prin tragere la sorți, a fost o Tesla Model 3, mașină electrică de ultimă generație
• Au existat peste 15,500 de înscrieri la tombola pentru Tesla
• George Buhnici, el însuși proprietar al unei mașini Tesla și promotor al unui stil de viață sustenabil, a extras tichetul căștigător și a anunțat posesoarea în direct
În 2019, București Mall-Vitan a sărbătorit 20 de ani de la lansare, printr-o campanie aniversară de proporții, având ca temă centrală inovația. București Mall le-a oferit clienților șansa de a câștiga, în premieră, un automobil Tesla Model 3, dar și mii de vouchere garantate, valabile în peste 70 de magazine și restaurante partenere. De-a lungul celor 3 luni de campanie, au existat peste 15.500 de înscrieri, iar mai mult de 14.000 de vouchere au fost oferite câștigătorilor.
Câștigătoarea mașinii electrice Tesla Model 3 este Alina Elisabeta Menghereș. Alina s-a înscris la tragerea la sorți cu 2 bonuri fiscale, dintre care unul i-a adus marele premiu – o mașină care îmbină modernismul cu sustenabilitatea.
“Am fost surprinsă când am fost anunțată că sunt marea câștigătoare a unei Tesla Model 3. Am auzit foarte multe despre mașinile electrice, și abia aștept să o conduc. Nu știam că o sesiune de cumpărături îmi poate aduce atâta bucurie”, a declarat câștigătoarea.
Premiul pus la bătaie de București Mall-Vitan la aniversarea celor 20 de ani este în linie cu inovația pe care mall-ul o promovează și o aduce în prim-plan prin toate activitățile sale.
În prezent, București Mall – Vitan înseamnă mai mult decât un centru comercial. El a devenit un adevărat reper urban, un punct de întâlnire pentru trendsetteri, un loc unde vizitatorii se bucură de cele mai în vogă colecții ale brandurilor internaționale, precum și de divertisment pentru întreaga familie, experiențe culinare deosebite și servicii cât mai convenabile.
Despre campania București Mall-Vitan. De 20 de ani. Primii 20 de ani.
Campania aniversară s-a desfășurat între 23 august-24 noiembrie 2019, iar clienții puteau participa dacă achiziționau produse și/sau servicii în valoare de minimum 200 lei, pe un singur bon fiscal pe care îl prezentau la Info Desk.
La aniversarea celor 20 de ani, clienții s-au putut bucura și de alte activități puse la dispoziție de București Mall-Vitan. Printre acestea, s-a numărat și un workshop gratuit despre impactul mașinilor electrice în viața de zi cu zi susținut de George Buhnici.