2activePR gestionează din luna februarie a acestui an conturile de PR ale celor două mall-uri Anchor Grup, respectiv Bucureşti Mall şi Plaza Romania.
Agenţia a câştigat pitchul organizat la începutul acestui an şi va oferi până în 2011 servicii de PR, strategie şi consultanţă pentru mallurile Anchor Grup. 2activePR se va ocupa şi de implementarea unor proiecte specifice pentru social media.
Anda Marinescu, Marketing Director Anchor Grup: „Am solicitat în brieful înaintat agenţiilor o viziune strategică pentru toate brandurile Anchor Grup. Am apreciat abordarea 360 şi interactivitatea conceptelor prezentate de 2activePR. Diferenţierea faţă de celelalte agenţii participante la pitch a fost dată şi de dezvoltarea unei platforme de comunicare digitală, care constituie pentru noi o prioritate în 2010”.
2activePR a integrat în activităţile sale componenta de social media şi a realizat deja o serie de activări în acest segment pentru câţiva dintre clienţii actuali.
Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR a adăugat: „ Sunt extrem de impresionată de deschiderea pe care echipa de management Anchor Grup a avut-o faţă de propunerile noastre creative. Într-o lună de la semnarea contractului am transpus deja în realitate proiectele prezentate în pitch. Ce satisfacţie mai mare poate avea o agenţie?.”
{mosloadposition user10}