Începând din luna noiembrie, primul centru comercial modern din România beneficiază de un megastore MANGO. Cu o suprafață de peste 1200 de metri pătrați, noul magazin este singurul din România care reunește colecții premium dedicate – MANGO WOMAN, MANGO Man, Kids (de la nou-născuți până la 14 ani), SHE Sport și Intimate.
Din noiembrie, București Mall găzduiește un nou magazin MANGO de tip megastore. Acesta are o suprafață de peste 1200 de metri pătrați și a fost amenajat potrivit conceptului Chaos, destinat magazinelor MANGO din grupa superioară, aflate în metropolele din întreaga lume. Această calificare a megastore-ului din București Mall presupune totodată creșterea numărului de modele de haine disponibile și extinderea gamelor din care fac parte.
Noul megastore MANGO se distinge prin faptul că este cel mai mare din țară și singurul din România care concentrează atât de multe colecții. De exemplu, femeile beneficiază de o gamă variată de produse premium, dar și de articole din colecțiile Sport și Intimate, care pot fi cumpărate exclusiv din magazinul din incinta București Mall. Totodată, aici este disponibilă colecția MANGO Man, iar cea destinată copiilor include și haine pentru nou-născuți.
Primul magazin MANGO s-a deschis în România în 1999. Cel din București Mall a trecut prin numeroase reconfigurări și schimbări ale suprafeței în 2004, 2013, 2015 și 2016, ajungând acum la cea mai mare suprafață ocupată în primul centru comercial modern din România.
București Mall este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, București Mall a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment. În ultimii doi ani, Bucuresti Mall a trecut printr-un amplu process de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern atât în interior, cât și la exterior, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor.