Datele Studiului de Audienta Radio, realizat in perioada 10 mai – 15 august 2010, releva faptul ca publicul bucurestean ramane fidel ofertei de calitate a radioului public, in ciuda campaniilor agresive de marketing ale posturilor comerciale. Radio Romania Actualitati isi mentine cea mai mare cota de piata, 20,1% (la fel ca in sondajul precedent). Urmeaza, cu aceeasi cota de 11,7%, Radio ZU (15,2% in sondajul precedent) si Kiss FM (11,2% in sondajul anterior).
In randul publicului urban, ierarhia cotelor de piata este ceva mai stransa: Kiss FM (14,7%), Radio Romania Actualitati (14,2%), Europa FM (13,1%) si Radio Zu (11,4%). Radio Romania Regional cumuleaza o cota de piata de 7,7% (7,1% in sondajul precedent), Antena Satelor isi mentine cota de 3%, iar Radio Romania Cultural atinge 0,7% (0,5 % in sondajul anterior).
Pe ansamblu, cota de piata a tuturor posturilor radioului public se situeaza la 25,6% in mediul urban.