Foodpanda România, cea mai mare platformă de food ordering din România, a încheiat un parteneriat cu lanțul de restaurante cu specific moldovenesc şi românesc La Plăcinte. Astfel, începând cu această lună, locuitorii Capitalei vor putea comanda online, de pe foodpanda.ro, preparatele din meniul La Plăcinte.
Odată cu listarea lanţului de restaurante La Plăcinte, gama de preparate tradiționale disponibilă pe platformă va fi completată cu alte peste 70 de preparate culinare cu specific moldovenesc și românesc. Comanda minimă pentru preparatele La Plăcinte este de 35 lei, la care se percepe o taxă de livrare de 8 lei. În schimb, pentru comenzile mai mari de 50 lei livrarea este gratuită.
„Bucătăria tradițională este una dintre preferatele românilor, iar acest lucru îl putem observa cu ușurință în comenzile înregistrate de platformă. Parteneriatul cu La Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite și cunoscute restaurante de profil pe piața locală, atât pentru gama variată de plăcinte moldoveneşti, cât și pentru alte preparate culinare cu specific românesc, nu poate decât să ne bucure. Astfel, Foodpanda își întărește poziția de lider pe piața locală de food ordering și își diversifică paleta de preparate, iar utilizatorii platformei se pot bucura, atât acasă, cât și la birou, de preparatele lor preferate”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.
Potrivit reprezentantului companiei, preparatele culinare La Plăcinte comandate de pe platformă se vor livra din 7 restaurante La Plăcinte, iar comanda va ajunge la destinație în maxim 60 de minute, livrarea fiind asigurată pe o rază de 3 km în jurul fiecărei locaţii.
„La Plăcinte este o marcă comercială din Republica Moldova, apărută în anul 1999, care din primii ani de existență a devenit lider pe piața națională și s-a plasat în rândul companiilor cu dinamica înaltă de dezvoltare. Pe piața din România, brand-ul a apărut în 2014, iar astăzi, clienții pot savura preparatele La Plăcinte în 12 locații, dezvoltate atât în București, cât și în țară. Parteneriatul cu Foodpanda reprezintă un pas important în dezvoltarea și promovarea brand-ului nostru. Cu ajutorul platformei suntem mai aproape de clienții noștri, încercând să oferim servicii de cea mai bună calitate iubitorilor de mâncare tradițională cu specific moldovenesc și românesc”, declară Radu Chijer, Manager Departament de Livrări „Andy’s Pizza” România.
Conform datelor furnizate de Foodpanda, printre cele mai comandate mâncăruri tradiționale disponibile pe platforma de food ordering în prezent sunt ciorbele de văcuță și de legume, sarmalele cu mămăliguță și papanașii.