COCOR Media Channel, cea mai mare fatada media din Europa continentala, si cotidianul Libertatea au lansat campania “Bucura-te ca iubesti”, ce se desfasoara in perioada 14-23 februarie. In cadrul campaniei, cele mai inspirate si originale declaratii de dragoste vor aparea pe fatada media a magazinului Cocor, intre orele 17.00-22.00.
Intre cele doua sarbatori ale iubirii (Valentine’s Day si Dragobete), zilnic, 5 participanti la concursul “Bucura-te ca iubesti” isi vor pune mesajul de iubire (poza si text), pe cea mai mare fatada media din Europa continentala (3.300 de iluminatii si 565 mp de ecrane LED in HD). Premiul cel mare al concursului consta intr-o noapte în apartamentul matrimonial al unui hotel de 5*, cu cina la restaurant de lux, inclusa. Mai multe informatii despre acest proiect puteti gasi atat pe site-ul si pagina de Facebook Libertatea.ro, cat si in paginile ziarul Libertatea.
“Prin implicarea in aceasta campanie, alaturi de unul dintre cele mai citite ziare din Romania, Cocor Media Channel arata din nou ca poate acoperi o gama foarte diversificata de proiecte: de la spoturi standard la transmisii live sau proiecte integrate pe mai multe platforme media”, declara Carmen Andrei, director Cocor Media Channel.
Printre proiectele inedite pe piata de outdoor, Cocor Media Channel a transmis in direct meciul de box dintre sportivul momentului in Romania, Lucian Bute, si Jean Paul Mendy, eveniment preluat de marile statii TV ca stire, precum si finala turneului feminin de tenis BCR Open si a BRD Nastase Tiriac Trophy. Astfel, Piata Timpului se inscrie in seria locurilor perfecte pentru a viziona un eveniment sportiv in afara spatiului din apartamente, in afara locuintelor, in spatiul liber de outdoor.
De asemenea, in luna septembrie, cei care au trecut pe langa magazinul Cocor, au putut vedea „Poezie pe ecrane”, eveniment din cadrul proiectului „1000 Poets for Change” sustinut de Cocor Media Channel, impreuna cu initiatorii proiectului.