Dacă Bucovina este un tărâm de basm, brandul Bucovina este cu siguranță un brand cu poveste. Povestea brandului continuă cu o nouă campanie de comunicare semnată de FCB Bucharest, prin care este încurajată setea de echilibru și de trăire.
„Suntem bucuroși și mândri să anunțăm, cu ocazia campaniei de relansare, intrarea recentă a brandului Bucovina în Grupul Maspex. Vorbim de un brand care beneficiază de notorietate și fidelitate în rândul consumatorilor’’, a declarat Mihaela Greluș, Marketing Director Tymbark Maspex.
„Brandul Bucovina și-a câștigat un rol important pe o piață cu tradiție îndelungată și concurență pe măsură. Bucovina este și va rămâne acel produs care te ajută să ai grijă de tine zi de zi. Suntem încântați că prin colaborarea cu FCB Bucharest am găsit cea mai potrivită formulă de transmitere a acestui mesaj.’’ – Corina Vlad, Marketing Director Rio Bucovina.
„Relansarea brandului Bucovina a fost cel puțin o provocare. Pornind de la ADN-ul brandului, ne-am dorit să existe continuitate în strategia de comunicare și să ducem cu un pas mai departe promisiunea de «echilibru suprem pentru corp și minte», o platformă ancorată în compoziția echilibrată a produsului. Ce ne-am propus a fost să înțelegem cum se traduce echilibrul dintre corp și minte pentru fiecare dintre noi și să atașăm acestei promisiuni un insight. Gândul de la care am pornit a fost că echilibrul vine din tensiunea dintre «ce îmi doresc» și «ce trebuie să fac», dintre lucrurile care mă fac să simt că trăiesc – să învăț ceva nou, să am un secret, să-mi dau timp să mă plictisesc, să mă prostesc uneori – și ce am «de făcut» în fiecare zi. De aceea, mesajul din spate este că echilibrul vine dacă faci mai des ceea ce simți. Din plin, cu sete.’’ – a adăugat Alecsandra Roman, Head of Strategy FCB Bucharest.
„«Însetează-te!» e un îndemn care vine să astâmpere setea de echilibru din fiecare dintre noi. Ne lipsește timpul nostru, ne lipsesc propriile alegeri, ne lipsește libertatea. Într-o lume în care oamenii se feresc să se exprime sub presiunea de a nu încălca norma, doar trăind intens simți că îți aparții. Și de fiecare dată când râzi, plângi, te înfiori, dorești, transpiri, te temi sau ți-e poftă, corpul tău pierde apă. Bucovina e cea care te încurajează să pierzi apă și să câștigi, în loc, viață. Asta e esența echilibrului.’’ – a declarat Claudiu Dobriță, Creative Director FCB Bucharest.
Spotul TV „Însetează-te” a fost regizat de Radu Muntean, avându-l ca director de imagine pe Radu Lucaciu, și a fost filmat în București de casa de producție D-Studio, producător Ducu Ion. Postproducția s-a realizat în studiourile Animotion, iar coloana sonoră originală îi aparține lui Electric Brother.
Campania se derulează începând cu 22 iunie 2016, în TV, OOH, print, radio și online.
Echipa FCB Bucharest: Claudiu Dobriță, Creative Director, Andreea Golban, Senior Copywriter, Emanuel Borcescu, Senior Art Director, Olivia Spânu, Copywriter, Irina Tănase, Junior Copywriter, Florin Ciobanu, Head of Digital, Alecsandra Roman, Head of Planning, Oana Nedelea, Strategic Planner, Sorina Borcescu, Client Service Director, Simina Lambrino, Group Account Director, Laura Blebea, Account Manager.
Echipa Maspex: Mihaela Greluș, Marketing Director Tymbark Maspex, Corina Vlad, Marketing Director Rio Bucovina, Maria Nica, Marketing Coordinator Rio Bucovina.