o campanie semnata de SCG pentru Dr.Oetker Romania
SCG – Smart Corporation Group a semnat campania de Paște Dr.Oetker, “Bucătari iscusiti sunt răsplatiți”, aducând în casele românilor aroma sărbătorilor, cadouri zilnice și 5 excursii în Germania.
Cu ocazia sărbătorilor de Paște, Dr.Oetker România a adunat bucătarii talentați într-o nouă campanie plină de surprize, desfășurată în perioada 20 Februarie – 23 Aprilie 2014. Cei care iubesc să prepare prăjituri alături de Dr.Oetker au avut șansa de a câștiga premii zilnice, electrocasnice, iar 20 de norocoși au plecat în Germania în 5 excursii pentru 4 membri ai familiei, oferindu-li-se o experiența unică de a călători în țara de origine a brand-ului.
Conceptul campaniei s-a bazat pe ideea că prăjituritul adună toți bucătarii iscusiți împreună – de la gospodinele care excelează în arta prăjituritului, pasionații de dulciuri, până la cei care abia își descoperă talentul. Această viziune a prins contur prin sloganul “Bucătarii iscusiți sunt răsplătiți”, prin care Dr.Oetker își arăta sprijinul față de toți cei care vor să își uimească de sărbători membrii familiei, musafirii sau prietenii prin dulciuri de casă delicioase, desăvârșite de produse Dr.Oetker.
Mecanismul de înscriere a fost ușor de utilizat, bazându-se pe trimiterea codurilor unice de pe ambalajele produselor participante prin SMS sau pe platforma online a campaniei. Pentru o mai bună informare a consumatorului, a fost implementat un infoline cu tarif normal.
Codul QR nu a lipsit din materialele tiparite, permitand consumatorilor sa se inscrie in campanie direct de pe telefonul mobil. Pagina online a promoției a fost optimizată pentru a putea fi accesata cu usurință de pe tablete sau mobile. De asemenea, a fost creată o secțiunea specială de Paște a website-ului Dr.Oetker, numită “Bucătarii iscusiți”, având un quiz cu 5 întrebări la finalul cărora participanții erau incluși într-o tombolă în care puteau câștiga pachete pentru bucătarii iscusiți de la Dr.Oetker.
Mecanica Direct Mailing utilizată în această campanie s-a dovedit a fi un real succes în rândul consumatorilor, rata de raspuns fiind superioara mediei. Campania de PR pentru bloggerii pasionați de prăjiturit s-a alăturat strategiilor destinate consumatorilor. Astfel, cei care au dorit să intre în competiția Dr.Oetker au povestit prima lor experiență în prăjiturit, fie că e vorba de primul desert pe care l-au oferit copiilor, ori de o rețetă care a fost transmisă cu grijă din generație, în generație. Astfel, povești, amintiri și imagini îmbietoare s-au împletit cu rețetele bloggerilor care au răspuns provocării.
„Primăvara ne-a oferit ocazia de a implementa o campanie menită să-i adune laolaltă pe toți cei pasionați de prăjiturit. Numarul celor care s-au inscris in campanie a fost net superior ratei medii de inscriere pe astfel de campanii si asta ne spune ca mixul de canale de comunicare pe care l-am utilizat a fost unul inspirat. Abordarea integrata si completa, fie ca vorbim de canale traditionale sau cele noi, digitale ne-a oferit ocazia sa interactionam atat cu publicurile tinta vizate, dar si cu reprezentanti ai mediului online, pasionati de prajiturit.”, afirmă Claudiu Popa, general manager SCG – Smart Corporation Group.
Compania germană Dr.Oetker are o tradiţie de peste 120 de ani pe plan internaţional, iar în România activează încă din anul 1998. Astăzi, Dr.Oetker România ocupă, cu cele peste 230 produse, poziţia de lider de piaţă pe toate categoriile sale: ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanți pentru legume și fructe, pizza & snack-uri congelate. Dr.Oetker vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le soluții la îndemână pentru cele mai delicioase și rapide deserturi de casă precum și produse gata preparate ce aduc deliciul oricărui moment.
SCG – Smart Corporation Group este un grup de companii de publicitate care integrează activități de comunicare, creație, implementare şi producție, PR, direct marketing, trade marketing, strategie și consultanță de marketing, prima companie luând ființă în 1999.
Echipa SCG implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Matei Țuca (Account Manager), Diana Duca (Copywriter) Mihai Ghețu (Graphic Designer), George Manguci (DTP), PR (Andrada Vlăsceanu și Allekta-Ilinca Hâțu), Raluca Baller (Production Manager).