Serviciul de Internet Banking al Băncii Transilvania – BT24 (www.bt24.ro) – are acum 200.000 de clienți, în creştere cu aproape 40% față de aceeaşi perioadă a anului trecut.
BT24 a fost relansat pe piață în luna septembrie a.c., având la bază tehnologie de ultimă generaţie şi peste 100 de funcţionalităţi. Acesta poate fi accesat oricând, de oriunde din lume, folosind un computer care are conexiune la Internet, indiferent de browser. De asemenea, BT24 are o versiune pentru smartphone-uri, putând fi accesat de pe adresa https://ib.btrl.ro/mBT24. Obiectivul Băncii Transilvania este ca, până la sfârşitul anului viitor, cel puțin 20% dintre clienții BT24 Interent Banking să acceseze şi BT24 Mobile Banking, cea mai modernă aplicație de acest gen de pe piață, prin care aceştia au acces la informații financiar–bancare şi posibilitatea de a derula tranzacții, într-un mod foarte simplu, rapid şi facil, direct de pe telefonul mobil.
“Noua versiune a aplicației BT24 a câştigat, în mai puțin de două luni, peste 20.000 de clienți, ceea ce înseamnă aproximativ 400 de clienți noi / zi. Reiese clar, din cifre, interesul tot mai mare pentru serviciile bancare online, datorită beneficiilor pe care clienții noştri le au: acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totală şi comisioane zero la o serie de operațiuni” – declară Robert C. Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania.
Aproape 50% dintre clienții serviciului BT24 Internet Banking au vârsta cuprinsă între 30 şi 40 de ani, aproximativ 30% sunt cei care au între 20 şi 30 de ani, iar 20% sunt persoane cu vârste între 40 şi 50 de ani. Distribuția este 80% persoane fizice, respectiv 20% companii, iar cei mai mulți clienți activi provin din oraşele: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Constanța şi Iaşi. Cele mai populare operațiuni în rândul clienților sunt: verificarea soldului, plata utilităților, tranzacțiile intrabancare şi interbancare şi operatiunile legate de carduri, cum ar fi modificarea limitelor de tranzacționare sau definirea de alerte.
Persoanele care folosesc BT24 Internet Banking nu plătesc niciun comision pentru transferurile între conturile proprii, alimentarea cardurilor sau a conturilor de economii şi nici pentru plăţile în valută către alți clienţi BT. De asemenea, comisionul este zero pentru plata utilităţilor către cei peste 20 de furnizori de utilități cu care Banca Transilvania are convenţii. Un alt avantaj al BT24 este faptul că, pentru o serie întreagă de alte operațiuni, comisioanele sunt mai mici decât cele practicate de bancă la ghişee.
Promoţie BT24 pentru clienţii noi ai băncii: deschidere de cont gratuită, abonament gratuit şi plăţi în lei fără comision, timp de 6 luni
Până la finalul acestui an, Banca Transilvania derulează o promoţie pentru clienţii noi – persoane fizice şi companii. Aceasta înseamnă o serie facilități: deschiderea gratuită de cont la Banca Transilvania; 6 luni de abonament gratuit la serviciul BT24 şi, în fiecare lună, comision 0 pentru primele 10 plăţi în lei, timp de 6 luni. Totodată, clienţii noi care optează pentru Pachetul Premium, beneficiază, în cadrul unui abonament standard de 1 leu – pentru persoanele fizice şi 20 lei – pentru persoanele juridice şi de 20 de plăţi lunare, în lei, necomisionate, timp de 6 luni, respectiv de gratuitate la serviciul BT24 Mobile Banking.