BT Golf Cup, competiţia anuală de golf a Băncii Transilvania, va avea loc mâine, 19 septembrie, începând cu ora 9:00, la clubul “Paul Tomiţă” din localitatea Pianu de Jos, judeţul Alba. Mesajul central al ediţiei din acest an a fost construit în jurul conceptului “007”, acesta fiind al şaptelea an în care BT, în parteneriat cu agenţia Trend Communication, organizează turneul de golf.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania, care se numără printre jucătorii de la BT Golf Cup, declară: “Ca bancă a comunităţii, Banca Transilvania susţine sportul, din toate punctele de vedere. Dezvoltarea acestui sub-brand a fost pentru noi o provocare, încă de la început. Sunt sigur că şi în acest an va fi o ediţie reuşită: s-au anunţat mulţi participanţi, iar implicarea în ceea ce priveşte pregătirile a fost pe măsură”.
Golful înseamnă socializare
Ca în anii precedenţi, la BT Golf Cup s-au înscris personalităţi din diferite domenii de activitate – business, politică, sport etc. Programul va începe cu şedinţa tehnică a Comitetului de organizare, urmată de competiţia propriu-zisă, festivitatea de premiere şi de un dinner-party. Persoanele care vin la Pianu de Jos, dar nu sunt jucătoare de golf, pot urmări live concursul, însă au şi ocazia de a se iniţia în practicarea acestui sport.
Alături de BT Golf Cup, la Ediţia 007 sunt: Vodafone, AEGON România, Ursus, Calista, Farmec, Glenmorangie, Perrier, Vittel, Prodvinalco, Injoy Books şi Golfstore.ro. Competiţia are, şi în acest an, numeroşi parteneri media – de pe plan naţional şi local.
BT Golf Cup este unul dintre sub-brand-urile Bancii Transilvania şi a devenit de curând marcă înregistrată.
{mosloadposition user10}