Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BT GOLF CUP a ajuns la editia a IV-a

Turneul de golf al Băncii Transilvania a înregistrat un număr record de participanţi

BT Golf Cup a devenit deja o tradiţie, ajungând, în acest an, la ediţia a patra. Evenimentul Băncii Transilvania a avut loc în data de 16 septembrie a.c., la clubul “Paul Tomiţă”, localitatea Pianu de Jos, judeţul Alba.

Aşteptările organizatorilor au fost atinse – şi chiar depăşite – datorită faptului că, în acest an, BT Golf Cup a reunit peste 90 de jucători, cel mai mare număr de participanţi de până acum. Mai mult, printre aceştia s-au numărat personalităţi din diferite domenii de activitate: financiar – bancar, business, politică, sport etc., persoane care sunt jucători de golf. Competiţia a avut următoarele secţiuni: Categoria I, Categoria II, Lady, respectiv Juniori şi s-a premiat, de asemenea “Longest drive”. In cazul reuşitei unei lovituri “The hole-in-one prize on the 4th hole (155 meters)”, Maserati Romania – Autoitalia Group ar fi acordat un autoturism Maserati 2006 Quattroporte Executive GT, în valoare de peste 100.000 EUR.

Spectatorii au avut posibilitatea să urmărească live această competiţie sau să se iniţieze în acest sport, cu ajutorul unui instructor.

BT Golf Cup reprezintă unul dintre sub-brand-urile Băncii Transilvania, alături de BT Cafè™ şi Academia BT. Arhitectura acestei mărci conţine şi logo-ul băncii, tocmai pentru a sublinia aparteneţa la brand-ul mamă. Semnul grafic specific este o minge de golf, în culorile băncii, galben şi negru. Obiectivul Băncii Transilvania este şi acela de a promova, prin BT Golf Cup, valori comune business-ului şi sportului, cum ar fi competiţia şi fair play-ul.

La fel ca şi ediţiile precedente, turneul de golf a fost organizat în colaborare cu firma Trend Communication, Cluj-Napoca. De asemenea, BT Golf Cup, ediţia a patra, s-a bucurat şi de suportul unor parteneri importanţi: Maserati România – Autoitalia Group, Vodafone, Ursus, Curiero, Prodvinalco, Vittel şi Perrier. Şi în acest an, evenimentul a avut suportul unui număr considerabil de parteneri media, care au dorit să fie alături de cel mai important eveniment de acest gen din Transilvania.

Robert C. Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania, declară: „Legătura dintre afaceri şi golf este cât se poate de evidentă, ambele presupunând strategie, tactică şi perseverenţă. Tocmai de aceea, ca bancă, ne bucurăm să ne asociem brand-ul cu o asemenea competiţie, cum este BT Golf Cup”.

Bucuresti, 20.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.