Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BT GOLF CUP

Banca Transilvania este una dintre cele mai performante instituţii bancare din România. Aceasta se remarcă prin creşterea accelerată în toate domeniile, know-how internaţional şi prin proiectele sale, care au surprins, în mod plăcut, piaţa. Fiind un nume de notorietate, banca a creat trei sub-brand-uri: BT Golf Cup, BT Cafè™ şi Academia BT, consolidându-i imaginea de instituţie care lansează proiecte ieşite din tipare.

Context
Corelaţia dintre lumea afacerilor şi sport este cât se poate de reală şi, în acelaşi timp, evidentă. Astfel, cele două domenii împărtăşesc aceleaşi valori: strategie, tactică, exerciţiu.

{viewonly=registered,special}In ceea ce priveşte golful, acesta este considerat, cel puţin în România, un sport exclusivist, mai puţin accesibil şi destinat unei categorii aparte de persoane. La noi în ţară sunt doar trei terenuri de golf – la Pianu de Jos – judeţul Alba, Breaza şi Bucureşti şi aproximativ 300 de jucători, dar este un sport care câştigă din ce în ce mai multă simpatie, inclusiv în rândul tinerilor.

BT Golf Cup – brand, valori şi obiective
Această competiţie de golf a Băncii Transilvania s-a născut din ideea de a organiza un eveniment care să reunească, într-o atmosferă plăcută şi relaxantă, importanţi oameni de business, pasionaţi de acest sport. Banca acordă atenţie sporită relaţiei cu partenerii săi de afaceri – actuali şi potenţiali. BT Golf Cup s-a dorit a fi, încă de la prima ediţie, un bun mediu informal de întâlnire cu aceştia, terenul de golf fiind, de altfel, şi un cadru potrivit discuţiilor de afaceri şi consolidării relaţiilor de prietenie.

BT Golf Cup a completat arhitectura de brand a companiei, alături de BT Cafè™ – prima cafenea de afaceri din România şi de Academia BT – care este un program de formare şi dezvoltare profesională, dedicat angajaţilor băncii. Logo-ul BT Golf Cup cuprinde atât sigla băncii – pentru a fi subliniată apartenenţa la brand-ul mamă, denumirea competiţiei şi semnul grafic specific (o minge de golf).

Valorile acestui sub-brand sunt: competiţia şi fair-play-ul, specifice atât lumii sportului, cât şi mediului de afaceri.

BT Golf Cup, ediţia a IV-a
Datorită succesului ediţiilor anterioare, BT Golf Cup a devenit o tradiţie. In acest an, evenimentul Băncii Transilvania, cea de-a patra ediţie, a avut loc în data de 16 septembrie a.c., la clubul “Paul Tomiţă”, Pianu de Jos, judeţul Alba. Ca şi până acum, competiţia a avut loc într-o localitate din Transilvania pentru că banca este legată simbolic de această regiune – este singura instituţie bancară din Cluj-Napoca, iar dezvoltarea sa regională, specifică anilor trecuţi, a fost premisa creşterii sale, la nivel naţional.

BT Golf Cup a reunit, în acest an, peste 90 de jucători. Este de remarcat faptul că este cel mai mare număr de jucători care au luat parte la turneul organizat de Banca Transilvania, fiind subliniată astfel atractivitatea de care se bucură competiţia. Mai mult, printre participanţii la jocul de golf s-au numărat personalităţi din diferite domenii de activitate: financiar – bancar, business, politică, sport etc.

Competiţia a avut următoarele secţiuni: Categoria I, Categoria II, Lady, respectiv Juniori. De asemenea, s-a premiat, “Longest drive”. In cazul unul dintre jucători ar fi reuşit lovitura “The hole-in-one prize on the 4th hole (155 meters)”, care este extrem de dificilă, Maserati Romania – Autoitalia Group ar fi acordat un autoturism Maserati 2006 Quattroporte Executive GT, în valoare de peste 100.000 EUR.

La BT Golf Cup au participat şi persoane care nu erau jucătoare de golf, inclusiv angajaţi ai Băncii Transilvania, care au avut posibilitatea să urmărească live această competiţie sau să se iniţieze în golf, cu ajutorul unui instructor.

Strategia de comunicare
Din punctul de vedere al comunicării, BT Golf Cup a constituit pentru Banca Transilvania un nou prilej de consolidare a acestui sub-brand – turneul având loc o dată pe an, dar şi propria imagine atât pe plan local, cât şi naţional. Mass-media a facilitat îndeplinirea obiectivului băncii de a aduce informaţiile despre BT Golf Cup aproape de cititori, iar pe aceştia, să-i facă, într-un fel, părtaşi la competiţie.

Strategia de informare a cuprins atât comunicarea internă, cât şi cea externă şi a avut două etape, înainte, respectiv după eveniment. Pentru un impact cât mai mare, au fost implicate toate formele mass-media: presa scrisă, televiziune, radio şi publicaţii on-line.

Astfel, s-a asigurat o vizibilitate sporită a acestui eveniment, materializată până acum în cele peste 20 de materiale care au adus brand-ul Banca Transilvania în prim-plan.

Importanţa comunicării neconvenţionale pentru Banca Transilvania
Pentru Banca Transilvania, comunicarea neconvenţională este o parte semnificativă a activităţii de Marketing & PR. In ultimii trei ani, echipa băncii a organizat peste 200 de evenimente în întreaga ţară – inaugurări de sedii, conferinţe de presă, lansări de produse şi servicii, întâlniri cu clienţii etc., constituind, după caz, cadrul perfect comunicării directe şi informale cu mass-media, cu partenerii de afaceri sau cu clienţii.

Comunicarea neconvenţională contribuie, în acelaşi timp, la promovarea şi consolidarea imaginii băncii.

Partenerii BT Golf Cup
La fel ca şi ediţiile precedente, turneul de golf a fost organizat în colaborare cu firma Trend Communication, Cluj-Napoca. De asemenea, BT Golf Cup, ediţia a patra, s-a bucurat şi de suportul unor parteneri importanţi: Maserati România – Autoitalia Group, Vodafone, Ursus, Curiero, Prodvinalco, Vittel şi Perrier. Şi în acest an, evenimentul a avut suportul unui număr considerabil de parteneri media, care au dorit să fie alături de cel mai important eveniment de acest gen din Transilvania.
 
* * *

Banca Transilvania este nucleul Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA. In 12 ani de activitate, a devenit o instituţie financiară cu reprezentare naţională, având peste 300 de unităţi şi aproximativ 4.200 de angajaţi. Cu o cotă de piaţă de peste 4,3%, Banca Transilvania se află în topul primelor 10 bănci din România, în funcţie de active. Este prima instituţie bancară din România cotată la Bursa de Valori Bucureşti (BVB), în anul 1997. Datorită rezultatelor obţinute anul trecut, Banca Transilvania a primit mai multe premii din partea unor publicaţii financiare, printre care şi premiul “Banca Anului 2005”. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi site-ul: www.bancatransilvania.ro.{/viewonly}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.