vizualizării valorii contului individual
BT AEGON fond de pensii, administratorul fondului de pensii administrat privat VITAL lansează în 4 august 2008 site-ul privat destinat vizualizării de către participanţii la fond a valorii contului individual. Prin intermediul acestui site, BT AEGON pune la dispoziţia participanţilor la VITAL un serviciu online de vizualizare a operaţiunilor desfăşurate pe conturile lor: încasarea de contribuţii, convertirea lor în unităţi de fond, evoluţia unităţii de fond in perioada scursă de la prima contribuţie până în prezent, aflarea valorilor activului net al fondului VITAL etc. Accesul participanţilor la VITAL pe pagina privată www.pensiabtaegon.ro se face din secţiunea Acces Clienţi, pe bază de utilizator şi parolă deja comunicate fiecărui participant. Tot începând din 4 august, serviciul Call Center devine operaţional, şi poate fi apelat la numerele de telefon 0264 302 202 , 0364 413 202 şi 0800 800 080 TelVerde gratuit în toate rețelele.
Prin aceste două servicii puse la dispoziţia clienţilor săi, BT AEGON îşi propune atât îmbunătăţirea relaţiei cu participanţii la fondul VITAL, cât şi informarea corectă şi transparentă a actualilor şi potenţialilor clienţi.
{mosloadposition user10}