Lanţul franţuzesc de brutării Paul continuă extinderea rețelei din România, inaugurând cea de-a 16 unitate situată în București, în cadrul noului mall ParkLake. Brutăria are o suprafaţă de 244 mp, fiind amplasată la parterul mall-ului, beneficiind și de o terasă exterioară.
Pentru amenajarea noii unități Paul în stilul caracteristic brandului a fost necesară o investiție de 450.000 de euro, aceasta fiind dotată cu cele mai noi utilaje pentru prepararea produselor.
„Deschiderea noului mall din zona Titan a fost o bună oportunitate pentru extinderea rețelei Paul, oferind atât spațiul de care aveam nevoie pentru o astfel de locație, cât și alte beneficii necesare unei noi deschideri. Dezvoltarea lanțului de brutării este un focus pentru noi, atât în Capitală, cât și la nivel naţional, unde am deschis anul acesta alte două unități. Ne bucurăm astfel să fim mai aproape de clienții noștri, cărora putem să le oferim o gamă diversificată de produse preparate după reţete tradiţionale franţuzeşti”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.
Odată cu deschiderea brutăriei Paul din ParkLake, au fost create 30 de locuri de muncă. În meniul noii unități, clienții găsesc atât produse de viennoiserie, cât și oferte pentru micul dejun, prânz, gustări uşoare, deserturi precum macarons, eclere cu vanilie, ciocolată şi cafea, Moelleux aux Chocolat, Tartelettes şi alte delicii plus o gamă diversificată de pâini.
Mai multe informaţii despre brutării, produse şi oferte găsiţi pe paginile de Facebook şi Instagram ale Paul România.