Pentru iubitorii rafinatelor produse de patiserie franțuzească, Paul a introdus în meniu colecția de Crăciun, cu o gamă variată de deserturi şi cozonaci tradiţionali, în ediţie limitată. La acest final de an, fanii brandului se pot bucura de produse preparate după reţete originale Paul, descoperind l’art de vivre à la française specific brutăriilor.
Deserturile care se găsesc în gama de produse de Crăciun de la Paul sunt: Buche Roulée Chocolat (tort din spumă de ciocolată, biscuiți, migdale, ciocolată), Buche Roulée Cafée Nougatine (tort cu cremă de cafea, biscuiți şi nuga), Galette frangipane (prăjitură cu cremă de migdale, ce ascunde în interior o jucărie de porţelan), St. Nicholas (brioșă cu glazură de ciocolată, decorată cu cereale din ciocolată), Bande Charlotteaux framboises (tort din pișcoturi, cremă de vanilie, zmeură), Buche chalet (tort din spumă de ciocolată, biscuiți cu migdale, alune și praline), Buche Framboises Nougat (tort din spumă de zmeură, nucă de cocos, nuga şi zmeură), Macarons pain d’épices (specialitate din spumă de migdale şi turtă dulce), Bonhomme neige brioche (brioşă cu glazură de ciocolată albă), Entremet Praline Chocolat (tort din ciocolată, praline şi biscuiți), Brioche sucre chocolat (brioșă cu ciocolată), Sucette renne chocolat (Acadele din ciocolată cu lapte) şi alte surprize savuroase.
În gama de cozonaci se află sortimentele cu nucă și amarene, nucă și portocale, nucă și stafide.
„Ca în fiecare an, acordăm o atenţie deosebită produselor destinate Crăciunului, fiind unul dintre cele mai importante evenimente din viaţa românilor. Fanii Paul vor avea ocazia să descopere armonia desăvârșită a aromelor specifice sărbătorilor de iarnă, așa cum numai experiența de peste 125 de ani a brutăriilor Paul o poate crea”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.
Gama de produse destinate sărbătorilor este disponibilă în toate brutăriile Paul din București, în perioada 3 decembrie 2015 – 7 ianuarie 2016.
Pentru mai multe detalii despre oferta Paul, clienții pot accesa paginile de Facebook şi Instagram și, de asemenea, sunt invitați în brutăriile din Bucureşti şi Ploieşti.