Anul acesta brandul de energizante HELL ENERGY, lider de piață în România, și-a ales un endorser pe măsura valorilor sale. Unul dintre cei mai cunoscuți și îndrăgiți actori de acțiune de la Hollywood, Bruce Willis, a devenit imaginea brandului Hell, acesta fiind și protagonistul noului spot TV care a debutat în România, pe 2 aprilie.
Spotul TV, filmat în New York, a fost gândit și produs pentru a rula în toate țările unde brandul HELL ENERGY este prezent. Materialul video, care la noi poate fi vizionat pe Antena 1 și PRO TV, se concentrează pe cele 3 elemente importante de brand, care se identifică foarte bine cu imaginea lui Bruce Willis: “energie, gust, putere”.
HELL ENERGY este primul brand din Ungaria care s-a asociat cu un actor important de la Hollywood, cunoscut în întreaga lume pentru filmele sale de acțiune și apreciat pentru umorul și carisma sa.
“HELL ENERGY înseamnă energie dinamică, putere și calitate. Avem nevoie de cineva care exprimă aceste valori. Când am început să planificăm acest proiect, ne-am gândit la mai multe nume, dar l-am ales pe Bruce Willis pentru că este cunoscut la nivel internațional, iar numele său este garantul calității”, a declarat Péter Pantl, directorul de marketing al HELL ENERGY.
“Campania a fost lansată în mod simultan în aproximativ 50 de țări în care HELL ENERGY este prezent pe piață, datorită posibilităților nelimitate pe care ni le oferă comunicarea la 360 de grade din ziua de azi, mai ales social media”, a adăugat directorul de marketing HELL ENERGY.
Brandul HELL ENERGY este prezent în aproximativ 50 de țări din lume. HELL produce 4,5 milioane de doze de energizant pe zi, la fabrica din Szikszó, Ungaria. În România, se menține ca lider de piață de ani buni. Cu tehnologii de îmbuteliere de ultimă generație, o capacitate de producție impresionantă și investiții în inovație, HELL a reușit să-și scrie propria poveste de success în ultimii 10 ani și este acum considerat unul dintre cele mai mari branduri de băturui energizante din lume.