· Campania a obtinut premiul in categoria „Social Community Building & Management”
· De asemenea, campania a mai primit o nominalizare si in categoria „Use of Celebrity, Influencers & Key Opinion Leaders”
Cu 2 nominalizari, campania „Vloggers’ Swap” a castigat un Bronze Lion la editia de anul acesta a Festivalului International de Publicitate de la Cannes, in categoria „Social Community Building & Management”.
Ruxandra Rau, Director Brand si Strategie de Comunicare Telekom Romania: Suntem foarte mandri sa avem primul Cannes Lion castigat de o campanie de comunicare in toata istoria companiei noastre, si primul premiu luat de o campanie locala, dezvoltata in Europa, de una dintre tarile grupului Deutche Telekom. Dupa recunoasterea performantei in piata din Romania, recunoasterea internationala este un pas extraordinar pentru comunicarea Telekom Romania, certificand inca o data puterea ideii creative si a echipei, ca si relevanta subiectului “filter bubble” pentru targetul nostru. Multumiri si felicitari nelimitate echipei Leo Burnett pentru succesul comun.
Victor Stroe, Associate Director Leo Burnett: Swap de vloggeri e o campanie venita sa rezolve o problema sociala fundamentala, o campanie care a trecut de limitele publicitatii intrand in cultura social media, o campanie la care clientul si agentia au contribuit deopotriva.
Este un proiect de care suntem foarte mandri, iar acest premiu ne onoreaza si ne bucura.
Ali Bati, Chief Creative Officer Leo Burnett: Campaniile Telekom Romania vorbesc despre experiente impartasite impreuna, iar acest proiect face exact acest lucru. Ne-am folosit de creativitate sa aducem impreuna viziuni si opinii opuse, in locul polarizarii. Pana acum, campania a functionat, iar noi suntem foarte incantati de rezultate. As vrea sa multumesc intregii echipe Telekom pentru felul in care ne-a sustinut in acest proiect.
Pana la festivalul de la Cannes, campania a avut un parcurs de succes castigand un Gold Effie la editia de anul acesta a Effie Romania si a contribuit la castigarea titlului de Brandul & Clientul Anului pentru Telekom Romania si Agentia Anului pentru Leo Burnett Bucharest, la aceeasi competitie.
Pe plan international, „Vloggers’ Swap” a obtinut marele premiu in competitia globala a Publicis One – Data Driven Creativity Awards.
Case campanie:
Telekom / Vloggers’ Swap from Leo Burnett Bucharest on Vimeo.
Campania si-a propus sa expuna milenialii unui continut diferit fata de ceea ce acestia urmaresc in mod frecvent in retelele de social media.
In urma unei analize consistente de date in ceea ce priveste audientele celor mai influenti vloggeri din Romania, au fost identificati cei cu audiente diferite, cu opinii si preferinte la poli opusi. Dupa care, pentru o zi, Leo Burnett si Telekom au facilitat un schimb intre acestia, fiecare avand astfel posibilitatea de a se exprima liber pe canalul de YouTube al unui vlogger complet diferit.
Acest schimb neasteptat de vloggeri a expus audientele fiecaruia dintre ei la un tip de continut nou, care a provocat fanii sa iasa din norma cu care erau obisnuiti, si astfel sa fie mai deschisi catre opinii si vizuni diferite.
Promovand oferta de “Video Nelimitat” de la Telekom, campania a depasit in acest moment 9 milioane de vizualizari organice si a convins peste o jumatate de million de tineri sa devina subscribers la vlogguri cu opinii opuse fata de ceea ce urmareau pana acum.
Cativa dintre vlogerii implicati in campanie: Deliric – Selly // Noaptea Tarziu – Vald si Cristi Munteanu // LikeOne – Alex Alvarez // Mihai-Alexandru Hash – Bogdan Teches // Emil Rengle – Dorian Popa // Patricia Blaj – Anca Bucur // Denise Iacobescu – Andra Udrea si multi altii.