Te-ai gândit vreodată cum ar fi să poți face orice iți trece prin cap în bucătărie? Dar fără consecințe?
Bright Agency, împreună cu Beko, a conceput o experiență de VR care transformă treburile casnice într-o activitate recreativă, în care orice este posibil.
Peste 200 de participanți la Internet & Mobile World au trecut pragul standului Bright pentru a încerca noul model de Slow Juicer de la Beko și au gustat sucul făcut chiar de ei în interiorul aplicației de VR.
Cu ajutorul randărilor 3D foarte realiste, aplicația VR concepută pentru Beko, permite utilizatorului o interacțiune naturală cu mediul înconjurător și o experientă desprinsă din realitate.
Experiența a fost concepută pentru a îmbina beneficiile și flexibilitatea oferite de realitatea virtuală, cu rezultatele fizice, concrete, oferite de un produs revoluționar: Beko Slow Juicer.
Astfel, participanții la experiența VR își puteau crea propriul mixt de fructe și legume pentru un suc delicios în interiorul aplicației. Userii puteau interacționa cu elementele Slow Juicer-ului sau chiar arunca fructe și ustensile de bucătărie prezente în mediul virtual înconjurător.
La final, participanții au putut gusta sucul fresh conceput chiar de ei în interiorul experientei VR.
Prin acest proiect, Bright Agency a făcut încă un pas în direcția integrării realității virtuale în tot mai multe concepte de comunicare pentru clienții orientați spre inovație. Experiența de VR Beko Slow Juicer umple gap-ul dintre realitate și virtualitate, în scopul de a prezenta produse într-o manieră interactivă, captivantă și memorabilă pentru end useri.
Bogdan Nicoară, fondator și CEO Bright vorbește despre cum companiile se pot folosi de tehnologii interactive pentru a concepe experiențe memorabile pentru utilizatori:
„Pentru brandurile pe care le reprezentăm, încercăm să creem experiențe digitale cât mai memorabile și de impact, astfel încât aceste branduri să ajungă la end useri, la clienții lor, într-o formă cât mai fresh, mai autentică și mai engaging. Noi, în ultimii nouă ani am lucrat cu tot felul de companii, de la cele de white goods, precum Beko, Arctic, Grundig, până la servicii de curierat sau foarte multe companii B2B, în zona de dezvoltare de produse digitale: platforme B2B, E-commerce, experiențe interactive, campanii integrate.
Încercăm mereu să stăm up-to-date, de aceea am și creat această experientă, ne dorim să lăsăm o amprenta, o emoție astfel încât brandul să rămână top of mind. Am vrut sa arătăm că tehnologia pe care o avem astăzi ne ajută să depășim limitele realității și să creăm experiențe autentice, memorabile.”
Gabriel Eremia, Digital Marketing Manager Beko, vorbește despre potențialul tehnologiei VR pentru industria electrocasnicelor:
„Experiența VR implică și stabilește o legătură emoțională cu impact imediat între produs și consumator. Beneficiile și puterea de convingere ale VR-ului în procesul de promovare sunt extraordinare. Acest tip de conținut nou reușește să realizeze o sinergie perfectă între online și offline, fiind în acest moment următorul nivel în comunicarea de produs, în special datorită oportunităților pe care le oferă. Adoptarea VR în strategia noastră de comunicare digitală completează cu succes direcțiile abordate deja: mobile first și CGI. Este o decizie naturală, în contextul în care utilizatorul se informează din ce în ce mai mult înainte de a lua decizia de cumpărare și își dorește o interacțiune directă cu produsul înainte de achiziție.”
Evenimentul a fost unul de succes: peste 200 de oameni și-au preparat în realitatea virtuală un suc, peste 800 de minute au fost înregistrate în sesiunile de realiate virtuală și s-au servit 1500 de pahare de suc.
Larisa Petrini, Health Coach și Brand Ambassador Beko a participat la eveniment și a preparat sucuri cu ajutorul Slow Juicer-ului, atât în realitate cât și în realitatea virtuală, oferindu-le vizitatorilor sfaturi și booklet-uri cu rețete.
Despre Bright Agency
Cu o experiență de +10 ani în domeniul publicității, Bright Agency este o agenție digitală, specializată pe strategie, creativitate și tehnologie interactivă. Concepem experiențe digitale remarcabile susținute de sens, emoție și excelență.
Printre soluțiile pe care le propunem pentru branduri se numără:
Strategie: Consultanță digital development, Identificare Personas, Realizare documentație de proiecte digitale, Analiză User Flow & Funnels, Procese de onboarding, User experience analysis & Strategy, UX Audit, Wireframing, Content Architecture, E-commerce Development Strategy.
Creativitate: UI Design, Branding, Graphic Design, CGI, 3D Modelling, Texturing & Render, Texturare & Randare, Motion Graphics.
Tehnologie: Front-end & Back-end Development, Mobile Apps, Realitate Augmentată (AR), Realitate Virtuală (VR).
Despre Beko
Încă de când a luat naștere, în anul 1955, Beko s-a ghidat după același principiu: să fie partenerul consumatorilor săi în alegerea soluțiilor care să le facă viața mai ușoară. În mod constant, în cei peste 20 de ani de experiență internațională, Beko a câștigat aprecierea și recunoașterea consumatorilor din peste 130 de țări, venind în întâmpinarea lor cu produse și soluții inovatoare.
Atunci când reușești să îmbini corect strategia, creativitatea și tehnologia reușești să adaugi valoare și să te diferențiezi competitiv, iar aceste componente reprezintă rețeta de succes în dezvoltarea oricărui business.