Raluca Duta despre secretele Real Time Marketing
Raluca Duță, Community Manager GolinHarris este speaker pe 21 noiembrie la PR Academy, platforma ce înglobează o serie de workshop-uri avansate, dedicate practicienilor din relații publice și comunicare, organizată de Evensys.
Duță va vorbi în cadrul workshop-ului PR Innovation despre Real Time Marketing, un trend actual al industriei de comunicare, ce presupune o strategie de acțiune în timp real pentru brandul pe care îl reprezinți, o strategie adaptată la subiectele de pe agenda zilei.
Duță va împărtăși audienței exemple de Real Time Marketing pe care agenția le-a implementat deja pentru clienți din portofoliu, prin echipa The Bridge™ GolinHarris, un hub de comunicare multimedia marca GolinHarris unic pe piața din România și o platformă unică în industria globală de PR.
„Real Time Marketing înseamnă acțiune, viteză, inspirație și monitorizare atentă și continuă a pieței: trebuie să fii la curent 24/24 cu ceea ce se întâmplă în jur, în agenda zilei, în social media, în buletinul de știri de la televizor, pe wall-urile de Facebook, pe bloguri, în toate mediile, ca să poți specula cea mai bună oportunitate pentru brandul tău. Apoi, acțiunea trebuie să aibă potențial de engagement, iar mesajul trebuie adaptat în funcție de mediul în care îl lansezi. Real Time Mraketing este bazat pe creativitate și un generator incredibil de poveste și, deci, de awareness, într-un moment al comunicării în care mesajele seci de tip reclamă transmise de brand mișcă un public din ce în ce mai restrâns. Real Time Marketing înseamnă să fii relevant pentru clienții brandurilor pentru care comunici, într-un moment în care consumatorii sunt conectați permanent la multiple surse de informare și interacționează non-stop cu brandurile”, spune Raluca Duță, Community Manager GolinHarris.
Conform unui studiu pe care GolinHarris SUA l-a realizat la începutul anului 2012 despre Real Time Marketing, oamenii care aud despre acțiuni specifice de RTM sau interacționează sub o formă sau alta cu brandul sub cupola RTM sunt mult mai dispuși să asculte mesajele unui brand și să îl ia în considerare la cumpărare.
În cadrul workshop-ului de PR Innovation vor fi abordate și alte teme, precum Visual Communication, Integrated Communication și Creativity in PR.
{mosloadposition user9}