Producătorul de anvelope va avea expunere pe toate platformele Eurosport – TV, digitale şi rețele de socializare – din Europa
Cu această ocazie, Bridgestone lansează campania “Chase Your Dream, No Matter What”
Eurosport şi Bridgestone anunţă semnarea unui parteneriat pentru Jocurile Olimpice de Iarnă, devenind astfel “Worldwide Olympic Partner” (Partener Olimpic Mondial). Cu această ocazie, Bridgestone lansează campania intitulată “Chase Your Dream, No Matter What” (Urmează-ţi visul, orice-ar fi) la nivelul întregii Europe*.
În calitate de “Presenting Partner” (Partener Prezentator) al Eurosport pentru PyeongChang 2018, Bridgestone va deține o poziţie privilegiată pe toate platformele Eurosport, de la TV şi on-demand până la reţele de socializare şi servicii digitale, bucurându-se de expunere în faţa a milioane de fani ai Jocurilor Olimpice, în 50 de țări din Europa.
“Eurosport revoluționează modul în care va fi împărtășită povestea Jocurilor Olimpice. Fiecare moment din acest eveniment global va fi transmis pe Eurosport, Eurosport Player şi Eurosport.com, aducându-i pe fani mai aproape ca oricând de tot ce se întâmplă acolo,” a declarat Jonathan Davies, Managing Director, Advertiser Partnerships, Discovery Networks International and Eurosport. “Suntem mândri de oportunitățile pe care le-am identificat împreună cu Bridgestone, astfel încât să integrăm perfect brandul lor într-unul dintre cele mai mari evenimente sportive din 2018, să poată interacționa cu fanii noştri şi să consolidăm legătura dintre Bridgestone şi Jocurile Olimpice.”
“Suntem mândri ca Bridgestone este partener oficial al Jocurilor Olimpice la nivel mondial, celebrând spiritul olimpic, eforturile şi realizările întregii omeniri”, a declarat Thierry Jupsin, Director Brands Marketing, Bridgestone. “Acest parteneriat cu Eurosport se potriveşte excelent cu brandul nostru şi va ridica la un nou nivel asocierea noastră cu Mişcarea Olimpică şi fanii Jocurilor Olimpice din Europa.”
Campania lansată de Bridgestone, “Chase Your Dream, No Matter What” (Urmează-ţi visul, orice-ar fi), celebrează echipa ambasadorilor Bridgestone şi eforturile lor de a-şi îndeplini visurile sportive şi a obţine succese olimpice. Campania va fi lansată luna aceasta, cu spoturi TV difuzate pe Eurosport şi promo-uri în cadrul programului “The Hall of Fame”, pentru PyeongChang 2018 şi referitoare la transmisiunea în direct a Jocurilor Olimpice pe Eurosport şi Eurosport Player. Bridgestone sponsorizează secţiunea “Home of the Olympics” (Gazdă a Jocurilor Olimpice), ştirile de la PyeongChang şi paginile cu rezultate sportive de pe website-ul şi aplicaţiile mobile Eurosport. În plus, pe reţelele de socializare, Bridgestone va sponsoriza postările Eurosport despre rezultatele zilnice. De asemenea, în cadrul campaniei pentru sporturile de iarnă, Bridgestone este şi sponsor al transmisiunilor Eurosport de la Cupa Mondială de Schi Alpin şi Cupa Mondială de Sărituri cu Schiurile. În Franța, acolo unde Eurosport este “Official Broadcaster” pentru Beijing 2022 și Paris 2024, va fi lansată o campanie ce va promova acordul Bridgestone în vederea susținerii Jocurilor Olimpice.
* Bridgestone este sponsor al Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang 2018 la nivel pan-european, excluzând Rusia, Franța și Norvegia. O campanie TV va fi difuzată în Franța acolo unde Eurosport este “Gazda Jocurilor Olimpice” în 2022 și 2024. Eurosport este “Official Broadcaster” în Marea Britanie al Jocurilor Olimpice din 2018 și 2020.