şi a devenit una dintre cele 3 câştigătoare ale aurului la Effie Romania 2006
Nu contează cât de mic şi de nou eşti. Poţi lua aurul la Effie. Mai ales daca ai ceva ani de experienţă şi obişnuinţa de a gândi strategic. Asta a demonstrat Bridge Communication şi marca Krax la cea de-a treia ediţie a festivalului de publicitate Effie România 2006. Provocând o mare surpriză, Bridge Communication şi-a adjudecat Gold Effie al categoriei "Produse Alimentare" cu campania "Krax. Fără vorbe" Astfel a dovedit că poate să joace alături de cei tari.
Bridge Communication este o agenţie de publicitate full service, înfiinţată în 2004, care pune în prim plan planificarea strategică de marketing. Considerând că o înţelegere profundă a consumatorului şi a businessului sunt pilonii de bază a unei comunicări ce aduce rezultate vizibile şi construieşte mărci solide şi puternice, care să dureze în timp, Bridge a reuşit să demonstreze că pune în practică cu succes toate aceste vorbe frumoase.
Partenerul pe drumul eficienţei a fost Star Foods. Compania face parte din grupul PepsiCo, liderul mondial din industria alimentară, specializat în producerea şi distribuţia de produse alimentare de larg consum. În România compania este liderul pieţei de chips şi snacks prin binecunoscutele sale mărci Star Chips, Krax, Star Snacks, Cheetos şi Star Pop Corn.
{mosloadposition user10}