Brico Dépôt România anunță rezultatele financiare aferente anului fiscal 2022. Vânzările retailerului Brico Dépôt România au crescut cu 7.8% în termeni comparabili și cu 38% în ultimii 3 ani, ajungând la 285 milioane de lire sterline.
Grupul Kingfisher, din care face parte Brico Dépôt Romania, anunță rezultatele financiare pentru aceeași perioadă, înregistrând vânzări de 13 miliarde lire sterline, cu 15.6% mai mari decât în ultimii 3 ani, în termeni comparabili.
Rezultate-cheie la nivel local
Vânzări cu +7.8% mai mari decât în 2021
Brico Dépôt România a încheiat anul fiscal 2022 cu vânzări de 285 mil. lire sterine, mai mari cu 7.8% decât în 2021 în termeni comparabili, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, dar în special pentru categoriile grădină (12%), decorațiuni interioare (10%) și bucătării (54%).
„Anul trecut a fost unul neobișnuit, dar, în ciuda provocărilor pe care le-a adus, Brico a continuat să investească în a-și încânta clienții prin dezvoltarea gamelor noastre de produse și servicii (interioare, bucătarii, baie, grădină), prin investiții în dezvoltarea platformei noastre de vânzări online (bricodepot.ro), care a înregistrat vânzări mai mari cu 40%, precum și prin investiții în oameni. Numai în ultimul an am creat peste 150 de poziții noi în organizație, pentru că noi credem că succesul se datorează echipei noastre, colegilor din magazine și de la sediu, cărora le mulțumesc pentru pasiune. Vom continua investiția în oameni, consolidarea gamei de produse și a ofertei de servicii din magazine și din online, astfel încât să fim alături de clienții care își doresc proiecte complete de amenajare a locuinței și a grădinii.”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.
Brico Depot singurul retailer HI certificat „Top Employer”
Retailerul a investit nu doar în numărul de angajați, prin crearea a 151 de posturi noi, ci și în dezvoltarea profesională a acestora: peste 30.000 de ore de training, peste 540 de participanți la programul de competențe digitale, Digital Evolution, și a obținut certificarea Top Employer, devenind primul retailer HI (home improvement) din România care a obținut aceasta certificare.
O treime din vânzări vin din produse sustenabile (prietenoase cu mediul)
Față de începutul anului trecut, Brico Dépôt România a investit consistent în protecția mediului, atât în gamă, unde 92.5% dintre produsele din lemn au certificare FSC și 36.9% din vânzări sunt atribuite produselor sustenabile, cât și prin trecerea la iluminat LED în toate magazinele sau reducerea consumului de energie cu 10%.