Compania Brick România, primul brand de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI din țară, cu o tradiție de aproape 20 de ani, are o nouă identitate vizuală. Compania derulează un amplu proiect de rebranduire, ca parte din strategia de dezvoltare și extindere pe piața națională. Astfel, din noua identitate vizuală a mărcii Brick fac parte un logo nou, dar și noi elemente ce se regăsesc atât în fațada magazinelor, cât și la interior, în semnalistica specifică și afișajul prețurilor.
„Suntem în plin proces de rebranding, iar implementarea se va realiza treptat și în mai multe etape. Intenția noastră este ca odată cu dezvoltarea companiei și deschiderea de noi magazine în 2022, să actualizăm și imaginea mărcii Brick, să oferim o perspectivă nouă și modernă, dar care surprinde foarte bine valorile companiei noastre. Toate noile elemente folosite fac tranziția către noua identitate vizuală într-un mod subtil și prietenos pentru clienții noștri. Rămânem un brand dedicat acestora, un brand care se concenterază pe accesibilitate și prețuri corecte. Am început campania de rebranding prin outdoor, iar în perioada următoare vom actualiza elementele de identitate vizuală pentru întreaga rețea de magazine”, spune Oana Nechita, Director Executiv al companiei.
Noua identitate Brick este una puternică, dinamică și evidențiază valorile care stau la baza brandului românesc: accesibilitate, competivitate, grijă pentru clienți și consultanță. Brick rămâne un brand dedicat clienților săi, cărora le este aproape atât prin locații accesibile, cât și prin gama variată și diversificată de produse care răspunde nevoilor pentru orice proiect de renovare sau construcție. Totodată, portofoliul de produse este în continuă dezvoltare și întâmpină cele mai exigente cerințe, la prețuri corecte.
Parte din noua identitate vizuală este și Mascota – Meșterul Castor, care se va regăsi în toate magazinele Brick. Meșterul Castor există în mai multe ipostaze, pentru a acoperi nevoi multiple în comunicare și pentru a ajuta clienții în deciziile de cumpărare. Mascota lanțului de magazine Brick devine ambasadorul prețurilor corecte și al celor mai bune oferte sau promoții.
Procesul de implementare a noilor elemente de marcă se va realiza treptat, în mai multe etape, atât pentru componentele online, cât și pentru magazinele fizice, startul fiind dat de magazinul de la Giurgiu, care are deja modernizate fațada și intrarea.
Pentru acest proiect de rebranding compania Brick România a colaborat cu agenția de branding INOVEO, cu un portofoliu vast și proiectele de succes realizate pentru branduri cunoscute. „Pentru crearea noii identități vizuale, am lucrat cu agenția de branding INOVEO. Echipa lor a reușit să ne convingă prin experiența, portofoliul vast și prin proiectele de succes pe care le-au avut pentru branduri de renume. Considerăm că au reușit să surprindă valorile brandului Brick – accesibilitate, consultanță și grija pe care o acordăm clienților noștri – și să le transpună într-o identitate vizuală puternică, dinamică și diferențiatoare”, adaugă Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick România.
Brick România a anunțat că în luna martie a anului 2022 va inaugura, cu o investiție ce va ajunge la 4 milioane de euro, un nou magazin in Satu Mare. Tot atunci, Brick România va lansa și noul site al companiei dezvoltat în parteneriat cu Orange Business Services, care va oferi clienților promoții, informații despre produse, prezentări, sfaturi utile, precum și vânzări online. În martie 2023 Brick România plănuiește inaugurarea magazinul de la Oradea. Compania este în prezent activă pe piață cu magazine în Constanța, Mangalia, Giurgiu și punctul regional Ovidiu și se află în negocieri pentru extindere în orașe din toată țara, dar și în București.