Te simţi constrâns? Blocat într-o cutie mică şi ternă, care te face să visezi la o altă viaţă? Consideră campania Diesel Toamnă-Iarnă 2024, Break the Box, ca fiind un portal către o lume vibrantă şi seducătoare, populată de personaje pline de libertate şi individualitate.
Cea mai nouă expunere a colaborării vizuale dintre directorul de creaţie Glenn Martens şi art directorul Christopher Simmonds, Break the Box dezvoltă conceptul prezentat pe podiumul colecţiei Toamnă-Iarnă 2024, care se învârte în jurul ideii de a privi şi a fi privit. Fotograful Paul Kooiker explorează relaţia dintre voyeur şi exhibiţionist prin intermediul unei femei care există în limitele înguste ale unui mediu office anost. Ea stă şi se uită la un grup de personaje din interiorul unei cutii diferite – un televizor.
De cealaltă parte a obiectivului, pe fundalul unor pereţi de carton, un grup divers de modele, de toate vârstele, rasele, genurile şi chiar speciile – apar şi un bebeluş şi un chihuahua – prinde viaţă. Aceştia dansează, pozează şi se dezvăluie pe ritmurile sincopate ale unei piese techno. Privitoarea este captivată şi intrigată. Ţine ritmul cu piciorul şi se apropie de ecran. Vrea să intre.
Fiecare personalitate este accentuată de piese din colecţia de podium Diesel FW24 şi din pre-colecţia asociată, care se joacă cu percepţia şi oferă elemente surpriză. Impresia sobră şi minimalistă a pieselor de Soft Tailoring din denim închis la culoare şi ceruit contrastează cu limbajul corporal relaxat. Imprimeurile ce imită ploaia acidă, denimul tratat şi piesele ready-to-wear, gecile puffer, imprimeurile camuflaj animal print şi hainele oversized faux fur întruchipează libertatea. Denimul ars devoré, lenjeria Diesel şi printurile pop aplicate pe crop tops şi fuste mini dezvăluie pielea şi emană un sex appeal hedonist.
Titlul campaniei Break the Box este un studiu despre dorinţă, despre tensiunea dintre superficial şi interior. Lucrurile nu sunt întotdeauna ceea ce par. O multitudine de impulsuri există în fiecare dintre noi.