Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BRD, singura banca romaneasca prezenta in clasamentul “BrandFinance Top 500 Banking Brands”,

BRD

publicat in “The Banker”

Pentru cel de-al treilea an consecutiv, BRD Groupe Societe Generale este prezentă în Top 500 Banking Brands, un clasament realizat de Brand Finance şi publicat, în numărul său din februarie, de prestigiosul lunar londonez “The Banker”.

Top 500 Banking Brands regrupează cele mai valoroase 500 de branduri bancare din lume. BRD este singurul brand bancar românesc prezent în top, pe poziţia 487 (în urcare cu 3 poziţii faţă de anul trecut), cu o valoare a brandului de 154 milioane USD şi un rating A+.

“Prezenţa noastră în BrandFinance Top 500 Banking Brands, pentru cel de-al treilea an la rând, este o dovadă ca BRD este o marcă solidă, matură, care a reuşit să atragă încrederea diferitelor categorii de public: acţionarii şi investitorii, clienţii, comunităţile locale, autorităţile publice. Este rezultatul unei construcţii constante a brandului, care s-a realizat de-a lungul timpului în cadrul unei strategii pe termen lung, bazată pe valorile noastre instituţionale: profesionalism, iniţiativă, adaptabilitate, inovare, respect şi spirit de echipă. Suntem, în mod deosebit, mândri de a fi singura bancă din România prezentă în acest clasament, şi acest lucru ne încurajează să continuăm pe aceeaşi cale în anii care vor urma”, a spus Philippe Lhotte, Preşedintele Director General al BRD Groupe Societe Generale.

Cu reprezentanţe în peste 15 ţări, BrandFinance este firma de consultanţă numărul 1 la nivel mondial în evaluarea brandurilor. Metodologia folosită de BrandFinance cuprinde determinarea valorii businessului unei bănci şi calcularea vaorii brandului ca procent din aceasta. Valoarea brandului este calculată ca nivel al redevenţei pe care o companie ar trebui să o plătească pentru a folosi brandul, în cazul în care acesta nu i-ar aparţine (metoda “royalty relief”). Pe lângă valoarea brandului, fiecăreia dintre cele 500 de branduri prezente în top i se acordă un rating, care joacă rolul de reper pentru forţa, riscul şi potenţialul unui brand în raport cu concurenţii săi, în mod similar cu un rating de credit.

Studiul BrandFinance Top 500 Banking Brands este publicat din anul 2006 în ediţia din luna februarie a revistei “The Banker”, parte a grupului Financial Times.

Bucuresti, 04.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.