Braun & Partners Network, leaderul regional în consultanţă de CSR şi comunicare, deschide o filială în Bucureşti. Braun & Partners România îşi va desfăşura activitatea în concordanţă cu practicile internaţionale, având ca suport o expertiză regională în CSR (responsabilitate socială corporatistă).
După Ungaria şi Bulgaria, leaderul regional în CSR şi consultanţă strategică continuă să dezvolte pieţele de CSR din România şi Polonia. Deschiderea filialei în Bucureşti încheie prima etapă a expansiunii regionale a grupului. Astfel, Braun & Partners Network oferă servicii de management de CSR şi consultanţă strategică bazată pe experienţă internaţională, precum şi o metodologie şi filosofie solide pentru companiile locale şi multinaţionale în 4 ţări din regiune: România, Polonia, Bulgaria şi Ungaria.
Braun & Partners România ajută companiile cu servicii create pe metodologiile internaţionale, introducând astfel standardul de raportare GRI (Global Reporting Initiative) pe pieţele locale. Deasemenea, o evaluare a performanţei în CSR a companiilor de top este schiţată pe baza metodologiei organismul internaţional Accountability. După o lansare de succes în Ungaria, programul Good CSR va fi implementat şi în România şi va prezenta rapoarte scurte de tip GRI.
Róbert Braun, preşedintele executiv al grupului, joacă un rol important în dezvoltarea strategiei Accountability şi în posibila lansare a programului Good CSR în Marea Britanie, Germania şi Coreea de Sud. El este şi co-autorul studiului regional realizat de către UNDP şi UE pentru suţinerea propagării responsabilităţii sociale în regiune. Biroul din România al Braun & Partners este condus de Diana Untaru, care a ocupat poziţia de specialist în comunicare la Citibank România fiind responsabilă de derularea activităţilor de reponsabilitate socială ale companiei.
Un studiu realizat de către grup în trei ţări din regiune a contribuit la sporirea interesului în CSR al stakeholderilor, în special al consumatorilor şi al angajaţilor. Acest studiu a sugerat companiilor că în aceasta regiune, performanţa în CSR şi raspunderea acestora reprezintă un instrument şi un indice important al reputaţiei, eficienţei şi succesului în afaceri al companiei.
În momentul luării de decizii, 58% dintre bulgari, 48% dintre maghiari şi 46% dintre polonezi asteaptă companiile să ia in considerare nu numai valorile acţionarilor cât şi ale angajaţilor, consumatorilor, organizaţiilor non-guvernamentale şi ale altor parţi interesate. Aceste rezultate se aliniează tendinţelor internaţionale care afirmă că performanţa în responsabilitate socială, operaţiunile responsabile şi raportul către stakeholderi au un rol esenţial în obţinerea succesului în afaceri.
{mosloadposition user10}