consolidarea poziţiei de lider în prima jumătate a anului 2006
Compania BRAU UNION România, membră a grupului Heineken, a încheiat primele şase luni ale anului 2006 cu o creştere de 25% a cifrei de afaceri.
BRAU UNION Romania îşi continuă tendinţa de creştere
In contextul unor investiţii importante, evoluţia vânzărilor urmează o tendinţă ascendentă şi demonstrează eficienţa procesului de consolidare a companiei.
“În prima jumătate a anului 2006 ne-am îndeplinit obiectivele financiare stabilite şi ne-am consolidat tendinţa crescătoare a vânzărilor”, a spus Edwin Botterman, Preşedinte şi CEO, BRAU UNION România. Compania a încheiat primele 6 luni ale anului cu o cifră de afaceri cu 25% mai mare comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior.
Creştere constantă a vânzărilor în prima jumătate a anului 2006
Prima jumătate a anului a reprezentat o consolidare a tendinţei crescătoare a vânzărilor, care devenise evidentă în ultimele luni ale anului 2005. Volumul total al vânzărilor de bere în prima jumătate a anului 2006 a reprezentat o creştere de 17% comparativ cu nivelul vânzărilor din perioada ianuarie-iunie 2005.
Recunoaştere internaţională pentru două mărci româneşti de bere: Golden Brau şi Ciuc
Două mărci româneşti de bere – Golden Brau şi Ciuc, produse de BRAU UNION România – au câştigat fiecare o medalie de aur la ediţia 2006 a “World Selection of Beer”. Distincţia primită atestă calitatea acestor produse şi, în acelaşi timp, capacitatea companiei de a produce la standarde internaţionale.
“Adevărata apreciere pentru un producător de bere este recunoaşterea calităţii produselor sale. Medaliile obţinute de Golden Brau şi Ciuc reprezintă o recompensă pentru eforturile maeştrilor berari şi, în acelaşi timp, o certificare a calităţii produselor noastre”, a spus Edwin Botterman.
Cel mai bogat portofoliu de mărci şi investiţii de până la 250 de milioane EUR până în 2008
În prezent, BRAU UNION operează prin intermediul a 4 fabrici de bere; are peste 1.400 de angajaţi şi cel mai vast portofoliu: 11 mărci şi peste 50 de produse.
Investiţiile realizate de BRAU UNION în România s-au cifrat la 175 milioane EUR de la intrarea pe piaţă, în 1998, şi până în iunie 2006. Recent, s-au investit peste 11 milioane EUR în fabrici de bere, la Constanţa şi Craiova. Încheiată la începutul anului 2006, investiţia de la Craiova s-a cifrat la 3,3 milioane EUR şi a reprezentat punerea în funcţiune a unei noi linii de îmbuteliere PET. Peste 8 milioane EUR au fost invesţiţi în această vară la fabrica din Constanţa, obiectivul fiind triplarea capacităţii de producţie a fabricii.
Estimări privind piaţa berii 2006:
Creştere de 14%,
Consum de 74 litri/persoană
Pentru 2006, estimăm o creştere de 14% a pieţei berii comparativ cu anul precedent, până la 16 milioane hectolitri.
Această creştere va determina şi dezvoltarea consumului anual de bere pe persoană la 74 l în 2006. Deşi în creştere, consumul anual de bere pe persoană rămâne scăzut faţă de alte ţări (Republica Cehă cu 157 l, Germania cu 118 l, Austria cu 111 l, Belgia cu 96 l).
Estimări de piaţă
pentru 2006:
Creşterea segmentului PET
Cele mai recente estimări BRAU UNION indică o creştere susţinută a segmentului PET în 2006. Ambalajul PET a început cucerirea pieţei din anul 2003.
In 2005, ambalajul PET a deţinut 33%, ajungând la sfârşitul lunii iunie la o cotă de 40% din totalul pieţei de bere.
“Deşi iniţial au fost percepute ca o opţiune ieftină de îmbuteliere, ambalajele noastre PET au atras aprecierea consumatorilor. Credem că eforturile noastre canalizate spre inovarea şi îmbunătăţirea calităţii şi aspectului ambalajelor PET au avut o contribuţie importantă la schimbarea acestei percepţii”, a declarat Edwin Botterman, Preşedinte & CEO, BRAU UNION România.
Heineken N.V., compania mamă a BRAU UNION România, a anunţat în data de 6 septembrie 2006 că a obţinut o creştere organică la nivelul tuturor principalilor indicatori: 6,3% creştere organică a veniturilor; o creştere organică a EBIT (beia) de 10,4% şi o creştere organică a profitului net (beia) de 13,7% pentru primele 6 luni ale anului în curs.
Volumul vânzărilor de bere înregistrat la nivelul grupului a crescut cu 11,6%, ajungând la 62,8 milioane de hectolitri, cu o creştere organică de 6,6%.Volumul vânzărilor pentru marca Heineken® a crescut cu 12,7% până la 11 milioane hectolitri, aceasta consolidându-şi în continuare poziţia de lider ca brand premium internaţional.
{mosloadposition user10}