Există o fire curată românească. Există o Românie a tradițiilor curate de care suntem mândri. Și există oameni care susţin acea Românie și luptă ca acele tradiţii autentice să nu se piardă și să rămână proaspete. În fiecare român există acest sentiment, pe toți ne unește dorința de a fi mândri de ceea ce suntem. În decembrie, la 95 de ani de la Marea Unire, hai să arătăm că există ceva, există un semn că ceva ne unește. Hai să purtăm tricolorul la mână, să arătăm că suntem mulți cei care credem că avem cu ce să ne mândrim! – acesta este mesajul pe care DERO ȋşi propune să ȋl transmită prin intermediul campaniei naţionale “Brăţara ne uneşte”.
Lansată pe 1 Decembrie, cu ocazia ȋmplinirii a 95 de ani de la Marea Unire, campania DERO spune povestea comunităţilor de meşteşugari, aceia care sunt ȋncă păstrătorii unor obiceiuri uitate de către mulţi. Astfel, ȋn toamna acestui an, 150 de femei din Găujani, o comunitate de la Dunăre, au croşetat de mână şi din suflet, câteva zeci de mii de brăţări tricolore. Brăţările au unit o comunitate pentru a reȋnvia un vechi meşteşug românesc.
Aceleaşi brăţări, croşetate de femeile din Găujani, se vor regăsi, ȋmpreună cu poveştile celor care le-au realizat, ȋn pachetul aniversar DERO, de 9,5 kg, care va fi disponibil pe piață în luna decembrie.
Românii sunt invitaţi să susţină valorile tradiţionale româneşti, purtând brăţările tricolore care au unit o comunitate.
„Să purtăm ȋn luna decembrie brăţara tricolora care ne uneşte! Să fim mândri că suntem români, să fim mândri de valorile şi tradiţiile româneşti! Să susţinem ȋmpreună comunităţile de meşteşugari, aceia care spun povestea României autentice. DERO, un brand românesc cu peste 40 ani de existenţă, urează tuturor românilor „La mulți ani cu prospețime, Romania!”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
Mesajele campaniei “Brăţara ne uneşte” vor fi comunicate ȋn emisiuni şi spoturi TV, ȋn social media (pe pagina de facebook DERO şi pe canalul YouTube al aceluiaşi brand), prin bannere online, ȋn presă, dar şi instore. De asemenea, DERO susţine lansarea proiectului ROST, proiect ce ȋi aduce ȋn atenţia publică pe păstrătorii de rost românesc prin intermediul unui film documentar.