Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita in scopul masusarii si verificarii independente si obiective a indicatorilor de performanta a diverselor produse media. In cei 12 ani de existenta BRAT a devenit reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul siteurilor web.
Joi, 25 martie 2010, a avut loc Adunarea Generală a membrilor Biroului Român de Audit al Tirajelor şi a BRAT Cercetare SRL. Pe ordinea de zi a şedinţei au figurat printre altele rapoartele de activitate ale departamentelor asociaţiei, propunerea de modificare a Statutului asociatiei şi alegeri pentru Consiliul Director BRAT.
Preşedinte BRAT a fost ales domnul Silviu Ispas, care a întrunit majoritatea voturilor celor prezenţi. Domnul Silviu Ispas a mai ocupat functia de Presedinte BRAT intre anii 2004 – 2006 si in 2007-2010. Consiliul de Administraţie BRAT mai are în componenţă urmatorii membri: Florin Beldiman (agentia de publicitate Mediaedge:CIA), Vincent Briot (editor Edipresse AS), Marius Gheorghe (agentia de publicitate Media Investment), Bogdan Gheorghe (editor web SoftNews Net), Gruiţă Ienăşoiu (editor Solpress), Dan Manea (editor Media Sud Management), Cosmina Noaghea (editor PubliMedia International), Alin Popescu (editor web Legalnet Media), Călin Rotăruş ( ARBOinteractiv), Dragoş Stanca (editor web F5), Claudiu Şerban (editor Editura Evenimentul Zilei si Capital), Cătălin Tolontan (edior Convergent Media), Mihai Trandafir (agentie de publicitate Bv McCann Erickson), Dragos Varsandan (editor Ringier Romania).
Biroul Român de Audit al Tirajelor are în prezent 247 membri: editori de presa scrisa sau online, agenţii de publicitate, clienţi de publicitate şi difuzori de presa.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}