DOMO a deschis sâmbãtã, 10 decembrie, în noul complex comercial Macromall din Brasov, cel mai mare magazin al sãu din tarã, cu o suprafatã comercialã de aproape 2000 mp si o ofertã impresionantã de peste 3500 de produse, unde este implementat, pentru prima datã, noul concept de magazin, ca parte a proiectului de rebranding prin care trece corporatia.
DOMO înseamnã cãmin – adicã armonie, confort, protectie, ospitalitate, viatã. Designul noii locatii, culorile folosite, elementele de decorare îsi propun sã ofere beneficiile unui spatiu functional si în acelasi timp, atrãgãtor. Ofertele DOMO, unele dintre ele unice pe piata româneascã îsi propun în primul rând sã facã mai usor accesul consumatorului român la tot ceea ce are nevoie pentru acasã.
"DOMO înseamnã accesibilitate si convenientã, o experientã pozitivã de cumpãrare, originalitate, vitalitate si un plãcut sentiment de acasã" a declarat Lorand Szarvadi, CEO DOMO. ?Am încercat sã aducem în magazinul nostru o atmosferã cu care vizitatorii si clientii nostri sã intre imediat în rezonantã emotionalã si sã se simtã bine, ca acasã. Tocmai de aceea "acasã" la DOMO gãsim multe personaje si povesti de familie, prezentate publicului într-o manierã caldã, cu un usor ton de umor familial, care sperãm sã smulgã oricui un zâmbet de simpatie. Nu am uitat însã de latura tehnologicã a business-ului nostru si de apetitul tinerei generatii pentru tot ce este mai nou în lume în materie de computere, telefoane, internet, gadgeturi. În acest magazin vor exista, pentru prima oarã la DOMO, puncte de relaxare, precum barul si zone special amenajate pentru jocuri si echipamente audio pentru masinã", a adãugat Szarvadi.
DOMO vrea sã fie un loc plin de viatã, capabil sã atragã cât mai multe segmente de consumatori, de vârste si cu dorinte diferite; pentru asta au fost create trei tipuri de locatii – cele care vor adãposti tot ce este esential în echiparea unui cãmin – magazinele <go@domo>, cele care se vor specializa în tehnologie de vârf – magazinele <digital@domo>, care se vor adresa în principal celor tineri si foarte tineri si celor pasionati de
tehnologie si marile spatii comerciale <discover@domo>, care acoperã spatii foarte mari, între 1500 – 3000 de mp si care îsi propun sã ofere o
experientã memorabilã si unicã pe piata româneascã a retailului de electronice si electrocasnice. Magazinul din Brasov este un astfel de
spatiu, capabil sã îsi punã amprenta pe evolutia retailului de electrocasnice si electronice din România.
"Prin magazinul de la Brasov am dorit sã oferim o experientã de cumpãrare unicã pe piata româneascã, capabilã sã sustinã autoritatea brandului DOMO în categoria de electronice si electrocasnice si sã construiascã o relationare pe termen lung cu consumatorii", spune Szarvadi.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationalã formatã din
110 magazine ce însumeazã peste 37.000 de metri pãtrati si peste 1100 de angajati. În anul 2004 a realizat o cifrã de afaceri de 101 milioane Euro, previziunile pentru 2005 fiind de cel putin 120 milioane Euro. {mosloadposition user10}