Nicoleta Corbu
Editura Tritonic
"Aceasta lucrare este, inainte de toate, o poarta, o punte de lansare a unui cadru conceptual nou care deschide directii de cercetare multiple in semiotica publicitatii din perspectiva culturala.
Noutatea teoretica pe care o aduce lucrarea este conceptul de "publisfera", definit drept spatiul semiotic in afara caruia semnele publicitare nu pot fi decodate." (p. 185)
Lucrarea este structurata in trei parti: Problematica semnului in context publicitar, Semnele publicitare in context cultural. Brandul ca semn publicitar si O cercetare a decodarii brandurilor in spatii culturale diferite.
Toate cele trei parti sunt coerente, documentate, bine scrise, iar ultima cuprinde si multe studii de caz, brandurile analizate cross-cultural fiind nume cunoscute oricui. Analiza paralela dezvaluie lucruri interesante. Cartea se adreseaza cu precadere celor din domeniul imaginii, publicitatii, comunicarii – dar fireste oricine doreste sa inteleaga mai mult din ceea ce se intampla in jurul sau si din semnificatiile brandurilor poate lectura aceasta carte.
Va invitam asadar sa cititi aceasta lucrare si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}