Zeci de magazine din cel mai mare mall din România prezintă clienților articolele de modă must have ale sezonului, la pachet cu premii și surprize de neratat
Între 7 și 23 septembrie, unele dintre cele mai renumite branduri de fashion doresc să le prezinte iubitorilor de modă articolele “hot” ale toamnei printr-o semnalizare specială, doar în cel mai mare mall din România. În acest fel, la AFI Cotroceni, clienții care pornesc în căutarea etichetelor Hot Label pot câștiga un AFI Gift Card pentru a-și achiziționa produsele preferate din acest sezon.
Dacă până acum intuiția și simțul estetic erau busola bucureștenilor în misiunea de a-și reînnoi garderoba, de data aceasta magazinele din centrul comercial sar în ajutorul lor cu etichete clare, pe care nu le pot rata! Agenda de fashion a noului sezon este setată, articol cu articol, chiar de către unele dintre cele mai iubite mărci de renume internațional.
O parte dintre articolele care alcătuiesc noua colecție de toamnă va purta timp de două săptămâni eticheta specială de „HOT LABEL”, marcând piesele cheie care nu trebuie să lipsească din ținutele acestui sezon.
„Am ținut cont foarte mult de trendul carourilor și al grafismelor și am selectat produsele pe care le-am considerat trendsettere, astfel încât să poată deveni un must have. Astfel, prima parte a colecției este inspirată de adolescenții de azi și activitățile lor – adică de generația Z.” povestesc reprezentanții brandului Musette.
Motivul carourilor este nelipsit sezonul acesta și de la Sinsay, unde noutăţile colecţiei sunt inspirate din poveștile Harry Potter și reîntoarcerea la școală. „Am ales articolele după tendinţele sezonului toamnă-iarnă 2018, dar şi pe baza stilului Sinsay, ceea ce înseamnă trendy, colorat, rebel şi de poveste.” explică reprezentanții Sinsay.
Mohito a ales de data aceasta o direcție creativă care să pună în prim plan „o nouă paletă de culori, adaptată sezonului de iarnă: burgundi, muştar, roz pal. Noutățile colecției premium, Gold Label, se caracterizează prin ținute modern și îndrăznețe, în combinaţii feminine de jeans, negru şi muştar, care se potrivesc atât pentru birou, cât și pentru ieşirile în oraş.” ne spun ei. Colecția Mohito se adresează femeilor moderne, aflate mereu în pas cu tendințele.
Muștarul pare să fie într-adevăr în tendințe toamna aceasta, căci îl regăsim și în noua colecție Cropp, alături de arămiu și verde închis intens. Pe lângă stilul urban, care se regăsește în toate produsele „hot label” alese de Cropp, articolele participante în campanie sunt de asemenea cele adresate adolescenților (colecțiile Back To School și Denim).
Printre articolele „HOT” ale magazinului Reserved, pe de altă parte, regăsim produse inspirate din anii 80-90 de tip deux-piece, destinate femeilor elegante, în căutare de stil și senzualitate. Așadar, carourile și dungile sunt nelipsite, iar în asentimentul sezonului rece, Reserved ne aduce ținute din lâna, satin și catifea, dar şi materiale prietenoase cu mediul înconjurător.
Cei care își doresc să profite cât mai mult de cel mai mare mix de trend-uri de toamnă, pot căuta articolele cu eticheta „HOT LABEL” în magazinele special marcate din mall, să le fotografieze împreună cu eticheta specială și să trimită un comentariu la postarea de concurs de pe pagina de Facebook AFI Cotroceni cu fotografia, alături de hashtagul #hotlabel. Câștigătorii campaniei vor fi aleși prin tragere la sorți din rândul comentariilor și se vor bucura de un Gift Card AFI în valoare de 200 de lei.
Mai multe detalii despre concurs sunt disponibile pe www.aficotroceni.ro și pe pagina de Facebook AFI Cotroceni.