Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandurile care fac toti banii

BusinessWeek Romania publica in numarul din aceasta saptamina celebrul top realizat in colaborare cu Interbrand, BEST GLOBAL BRANDS 2006, singurul studiu international care masoara valoarea marcilor.

Interbrand este una dintre cele mai mari si mai apreciate companii de consultanta de brand din lume, iar topul realizat in fiecare an pentru BusinessWeek este considerat a fi unul dintre cele mai importante trei clasamente de business publicate.
Aflat acum la cea de-a sasea editie, Best Global Brands prezinta cele mai valoroase o suta de marci din lume, clasament obtinut in urma unui studiu bazat pe evaluarea brandurilor drept bunuri cu valoare financiara concreta, care aduc un plus semnificativ activelor actionarilor si atrag venituri.

 

Din Topul Brandurilor Globale se poate vedea mai bine ca oriunde ca procesul de construire si sustinere a unei marci reprezinta un efort sustinut, in care fiecare actiune intreprinsa are consecinte. De exemplu, Motorola, in urma succesului fulminant inregistrat de modelele sale RAZR, si-a redescoperit identitatea de brand care se adreseaza unei mase mari de consumatori, drept pentru care a inregistrat o crestere a valorii brandului de 18%, clasindu-se pe locul 69; Google a avut numai de cistigat in ultimul an, valoarea brandului sau apreciindu-se cu 46% (aceasta fiind, de altfel si cea mai importanta evolutie a acestei editii).
Primele patru locuri au ramas neschimbate inca de la primul top, realizat in 2001: cea mai valoroasa marca din lume este Coca-Cola (evaluata anul acesta la 67 de miliarde de dolari), urmata, in ordine, de Microsoft, IBM si General Electric.

Numai din topul BusinessWeek Interbrand puteti afla care sint cele mai valoroase marci din lume, cum au evoluat acestea fata de anul precedent, precum si care este contributia acestora la expansiunea companiilor mama.

In acelasi numar din BusinessWeek puteti afla cine sunt cei doi pretendenti care vizeaza Ardaf si care sunt intentiile actionarului majoritar, Ovidiu Tender, precum si care sint motivele pentru care companiiile romanesti schimba liga si trec de la antreprenoriat la corporatie.

Cu peste 4,7 milioane de cititori, BusinessWeek este cea mai citita revista de afaceri din lume. In cei peste 75 de ani de existenta, BusinessWeek s-a dovedit a fi o sursa de informatie indispensabila pentru oameni de afaceri si antreprenori.
In luna mai a acestui an, Business Media Group  a lansat editia romaneasca a BusinessWeek,  alaturindu-se astfel familiei internationale prin cea de-a saptea editie locala a celei mai citite reviste de afaceri din lume. In Romania, revista apare saptaminal si poate fi gasita la toate chisocurile de ziare incepind cu fiecare marti, fiind tiparita intr-un tiraj de 25.000 de exemplare, distribuite in toata tara.

Bucuresti, 12.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.