Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandul Romania, in prag de aderare

Săptămânalul Banii Noştri şi revista Eurolider îl vor aduce în România pe Simon Anholt,  cel mai important şi renumit specialist în brandingul de ţară şi de regiune, cu ocazia primei ediţii a Conferinţei Internaţionale de Branding, organizată sub egida celor două publicaţii, marţi, 5 decembrie 2006.

Anholt, care a participat la brandingul unor ţări ca Polonia, Croaţia, Olanda sau Germania, precum şi cel al regiunii Mării Baltice,  va susţine o prezentare pe marginea brandului România, al celor ce reprezintă imaginea acestuia şi al rolului pe care îl joacă brandurile locale în promovarea brandului de ţară, într-o dezbatere moderată de Radu Coşarcă, Vicepreşedinte Media On şi Teodora Migdalovici, ambasadoarea Cannes Lions în România.

La conferinţă participă, în calitate de vorbitori şi lideri ai celor mai mari companii din România, precum şi ai agenţiilor de creaţie şi publicitate. Astfel, evenimentul se bucură de participarea preşedintelui executiv al BCR, Nicolae Dănilă, al CEO-ului Loteria Romana, Liliana Ghervasuc, al directorului general Altex, Dan Ostahie şi al preşedintelui Nuclearelectrica, Teodor Chirică, dar şi al Preşedintelui GMP, Felix Tătaru, a lui Bogdan Naumovici, director de creaţie regional la LeoBurnett&Target şi a lui Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.

Detaliile despre eveniment şi formularul de înscriere sunt disponibile aici .

Bucuresti, 27.11.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.