Într-o piață aglomerată și dinamică, cu mulți comunicatori globali cu vechime, brandul românesc de hrană uscată pentru câini Thank’Q de la GAMA GAMA, și-a propus să aducă o infuzie de spirit local și a ales să celebreze toate tipologiile de câini, mai ales pe cei care nu sunt obișnuiți cu lumina reflectoarelor.
„Produsele noastre din categoria V4M, Thank’Q Standard și Thank’Q plus, au un raport calitate-preț foarte bun. Deși suntem prezenți pe piață din 2013, este prima dată când apelăm la o campanie de comunicare pentru acest brand din portofoliul nostru, totodată este și primul brand din categoria sa care va avea o campanie dedicată pe TV. Facilităm accesul la o mâncare corectă, la un preț foarte bun, pentru ca toți câinii, indiferent de mediul de care aparțin și rolul pe care îl joacă, să poată fi hrăniți echilibrat”, a declarat Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager GAMA&GAMA.
„Brandul aduce o odă istețimii canine, prin instanțe amuzante care surprind cât de mult aduc acești câini în comunități/ familii. Un focus special a fost pus pe „câinii din schimbul 3”, acei underdogs pe care uităm, de multe ori, să-i apreciem la adevărata valoare. Iar filmările doar au confirmat ideea campaniei, întâlnind unii dintre cei mai profesioniști și talentați actori cu care am avut plăcerea să lucrăm vreodată”, a declarat Andreea Baltă, Account Director DDB România.
Spotul TV este o succesiune de secvențe în care strălucesc diverși prieteni blănoși, actori sau amatori, jucându-și perfect rolurile, de la câinii care se asigură că nu întârziem dimineața până la câinii care oferă partenerul perfect de joacă pentru cei mici. O surpriză foarte plăcută s-a dovedit a fi și filmarea de la stână, unde câinii de acolo, deși nu sunt de profesie actori, ci paznici, au arătat un profesionalism și un talent aparte.
Campania de comunicare a început pe 25 noiembrie și este declinată pe online și TV.