Anca Daniela Manea
Editura Tritonic
"Un brand de succes inseamna un produs, serviciu, persoana sau loc foarte cunoscut, prezentat pe piata intr-un mod pe care utilizatorul sau cumparatorul il gasesc ca fiind relevant sau unic." (p 10)
Fiecare persoana are o imagine a sa. Fiecare om se gaseste in diverse ipostaze – in viata personala si in cea profesionala. De cand sunt mici, copiii tind sa devina precum unele modele pe care le au. Reperele se mai schimba insa in timp. Mai mult, odata ajunsa intr-o anumita pozitie dorita, orice persoana trebuie sa aiba grija la modul in care isi intretine imaginea si isi consolideaza acea pozitiei.
Toti avem un brand personal fie ca vrem, fie ca nu, fie ca noi constientizam acest lucru sau dimpotriva.
A cunoaste insa elementele de baza si ce poti face pentru a ajunge acolo unde doresti si a fi perceput asa cum iti doresti este insa un mare pas inainte pe care il pot face toti.
Anca Daniela Manea – si Editura Tritonic – ne ofera o lucrare in care sunt prezentate sistematic informatii din diverse surse si precizari importante cu privire la modul in care oricine isi poate gestiona brandul personal. Veti regasi numeroase scheme, prezentari – toate oferindu-va posibilitatea de a gestiona mai bine Eu SRL astfel incat sa ajungeti acolo und eva doriti.
La finalul cartii iti vei fi dat seama ca ai invatat "Sa nu fii fals, sa fii consecvent, sa ai incredere in tine, sa ai grija de imaginea personala pe care sa stii sa ti-o vinzi". Ce altceva vei mai fi aflat din carte te las sa afli singur/a.
Va invitam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.