La mijlocul lunii februarie, a fost lansată în România campania publicitară de promovare a noului brand Metropolitan Life, al cărei mesaj cheie este „Suntem aici”. Pentru a da viaţă mesajului, imaginea Metropolitan Life este prezentată în diverse locuri pe care le întâlnim în viaţa de zi cu zi, luând forma lui Snoopy – ambasadorul brandului în întreaga lume. Prin această metaforă de a fi pretutindeni, compania se poziţionează ca o companie accesibilă şi care poate contribui la siguranţa financiară a tuturor, dovedind că asigurarea de viaţă îi însoţeşte în fiecare zi, prin protecţia oferită pentru diverse nevoi: Viaţă, Sănătate, Pensii.
Acest mesaj se transpune într-o declaraţie puternică care arată că Metropolitan Life Insurance Company, un lider mondial în asigurări de viaţă, este acum şi în România, sub marca Metropolitan Life fiind reunite atât expertiza globală, puterea şi stabilitatea financiară ale grupului, precum şi experienţa şi profesionalismul a peste 14 ani pe piaţa locală.
Mesajul campaniei „Suntem aici” va fi comunicat pe TV, prin intermediul unor spoturi TV de 30, 15 şi 10 secunde şi pe internet, pe cele mai importante site-uri de stiri, economice, financiare si de lifestyle. În plus, o pagină dedicată campaniei de promovare a brandului se găseşte şi pe www.metropolitanlife.ro. Vom fi prezenţi pe principalele posturi de televiziune naţionale, în trei valuri: primul val în perioada 15 februarie – 24 martie, iar următoarele două valuri sunt programate în mai şi octombrie 2013. Spoturile TV vor fi susţinute de o campanie online pe întreaga perioadă, începând din februarie până la finalul lunii octombrie 2013.
Metropolitan Life aduce în România un produs de anuitate – un instrument cheie pentru obţinerea siguranţei financiare la pensie în SUA
Iar ca mărturie imediată că suntem aici pentru a pune la dispoziţia clienţilor din România cele mai bune soluţii de asigurare de viaţă, compania noastră lansează primul produs sub marca Metropolitan Life. Viitor MET – Anuitate garantată este un produs unic şi inovator pe piaţa din România, ce oferă un venit la pensionare sub forma unei anuităţi garantate. “Am preluat expertiza şi practica pe care grupul o deţine în pieţe mature, Metropolitan Life Insurance Company fiind lider de piaţă în Statele Unite pe acest segment cu vânzări totale de 30,99 miliarde de dolari în 2011. În SUA, de altfel, acest segment de piaţă înregistrează o dezvoltare accelerată, analiştii estimând vânzări de 268 miliarde de dolari în 2016, faţă de 240 miliarde de dolari în 2011”, a spus Theodor Alexandrescu, reprezentantul Metropolitan Life în Romania.
Faţă de astfel de pieţe cu experienţă, unde eficienţa produselor de tip anuitate a fost deja demonstrată, fiind un instrument esenţial pentru planificarea veniturilor la pensionare, pentru România, conceptul de anuitate este practic necunoscut publicului larg. În esenţă, un contract de anuitate este un contract prin care, în schimbul unor contribuţii, compania oferă plata unui venit fix, pentru toată durata vieţii, la un anumit moment din viitor, agreat de la începutul contractului. Astfel, veniturile din anuităţi vin în completarea pensiei pe care o oferă sistemul obligatoriu – atât Pilonul I, cât şi Pilonul II – sistem care, aşa cum se cunoaşte deja, nu poate asigura păstrarea standardului de viaţă după retragerea din activitate.
Campania de comunicare pentru Viitor MET – Anuitate garantată de va desfăşura în mediul online, unde vom fi prezenţi cu bannere, advertoriale, precum şi o pagină de produs dedicată pe site-ul www.metropolitanlife.ro. De asemenea, pentru a ajuta la conştientizarea importanţei achiziţionării acestui produs pentru o bătrâneţe lipsită de griji, am dezvoltat o aplicaţie prin intermediul căreia toţi cei ce vor dori să afle cât de pregătiţi sunt pentru această etapă din viaţa lor, vor putea să o facă accesând această aplicaţie pe site-ul www.metropolitanlife.ro. Aplicaţia va fi promovată şi prin intermediul reţelelor de socializare.
Comunicarea beneficiilor produsului Viitor MET – Anuitate garantată va fi facută şi în mediul offline, cu ajutorul brosurilor şi posterelor dedicate acestui produs, cât şi prin acţiuni de Direct Marketing targetate.
Despre Metropolitan Life
Brand-ul Metropolitan Life se bazează pe istoria şi succesul grupului nostru realizate de-a lungul celor 145 de ani în care a câştigat încrederea a peste 90 de milioane de clienţi. La origine, “metropola”, de unde provine numele grupului, era oraşul New York, acolo unde acesta a fost înfiinţat în anul 1868. Astăzi, prin filialele şi companiile sale afiliate, MetLife deţine poziţii de conducere în pieţe din Statele Unite, Japonia, America Latină, regiunea Asia Pacific, Europa şi Orientul Mijlociu.
Alico Asigurări Romania S.A., Alico Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat S.A. şi Metropolitan Life Asigurări sunt companii afiliate MetLife, Inc. – un lider global în asigurări de viaţă.
În România, Metropolitan Life:
· Este numărul 1* în asigurări garantate – accidente şi îmbolnăvire
· Este numărul 3* în piaţa de asigurări de viaţă, cu 16% cotă de piaţă – 11,90% Alico Asigurări şi 4,22% Metropolitan Life Asigurări
· Are peste 14 ani de activitate pe piaţa locală de asigurări de viaţă
· Este alegerea a aproape 2 milioane de clienţi pentru asigurări de viaţă şi pensii private obligatorii
* în funcţie de primele brute subscrise la finalul anului 2011, cf. Raport Anual al Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor