Numele si logoul mami au trecut Dunarea. Brandul a fost preluat de Sanoma Bliasak, subsidiara bulgara a grupului finlandez Sanoma. Bulgarii au folosit titlul mami pentru o culegere de 200 de retete culinare pentru copii (foto) si pregatesc rebrandingul revistei locale "Copilul meu" cu noul nume mami.
In Romania, Sanoma Hearst foloseste brandul mami in 5 directii de dezvoltare: revista, editii speciale si suplimente, prezenta online si pe iPhone, targ pentru parinti si programul in maternitati. Impreuna cu mamica de azi si forumul parinti.com, Sanoma detine peste 50% din piata revistelor pentru parinti si este detinatorul celui mai mare portofoliu de reviste din tara.
Bucuresti, 25.01.2012
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand
Peste 50.000 de copii din mediul rural au primit cărți și rechizite prin campania „Dăm aripi educați...
5 motive pentru care un animal nu este un cadou inspirat de Crăciun. Red Panda lansează un nou apel ...
OPPO Find X8 Pro aduce emoția pe ecranele din România cu spotul #FINDable
FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași
Lucian Mîndruță și Digi FM aduc bucurie și magie copiilor din satele uitate, în Turul Târgurilor de ...
Philips România, împreună cu Asociația Viitor Plus au plantat 1.700 de copaci în județul Dolj
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o ...