Brandul GRID, cu capital 100% românesc, a deschis cel de-al 11-lea magazin al rețelei în Ploiești Shopping City. Magazinul multibrand este locul ideal în care iubitorii modei urbane, dar și ai ultimelor trenduri, își pot achiziționa atât produse vestimentare streetwear, cât și pantofi sport de înaltă calitate de la branduri internaționale precum: Nike, Jordan, Puma, adidas și multe altele.
“GRID se numără printre cele mai atractive branduri de urban fashion de pe piața națională. Cu toate că economia a fost zguduită de această pandemie, am reușit să ne reechilibrăm planurile de expansiune și să continuăm să ne extindem cu noi magazine. Anul acesta ne propunem să inaugurăm cel puțin alte 3 magazine situate în locații cheie ale României. Suntem bucuroși să putem oferi clienților noștri experiența fizică a achiziționării produselor dorite. În paralel, investim constant și în platforma online, grid-sport.ro, pentru a putea ajunge către iubitorii produselor streetwear în toate colțurile țării”, a declarat Nicolae Popa, co-owner GRID.
„Suntem încântați că am putut să aducem mai aproape de ploieșteni conceputul multibrand al magazinului nostru, acesta fiind cel de-al 11-lea magazin al rețelei. Noua locație este bine primită deoarece brandul GRID pune la dispoziția clienților săi produse din noua colecție, dar și pantofi sport ediție limitată, încă de la deschidere. Le mulțumim tuturor celor care au participat și au fost alături de noi la inaugurarea noului magazin. Îi așteptăm, de fiecare dată, în locațiile noastre, când sunt în căutarea unor sneakerși inediți sau a articolelor vestimentare perfecte pentru orice sezon”, a completat Bogdan Nania, co-owner GRID.
Investiția totală în noul magazin se ridică la 130.000 de euro, acesta având o suprafață de 64 de metri pătrați și fiind amenajat astfel încât să ofere fiecărui client o experiență de shopping facilă, aerisită și relaxată. Designul magazinului este unul modern, punând în evidență articolele vestimentare și pantofii sport de calitate superioară din ultimele colecții ale brandurilor de renume internațional.