pentru creditul de nevoi personale cu ipotecă
GE Money este începând de astăzi brandul sub care vor funcţiona şi comunica Motoractive Leasing, Domenia Credit şi Ralfi, cele trei business-uri achiziţionate de divizia de servicii financiare a General Electric în 2006. Dacă până în prezent, numele GE Money a fost vizibil numai pentru anumite categorii de public precum comunitatea de business, mass media, partenerii sau proprii angajaţi, acum marca va deveni cunoscută şi publicului larg, oameni interesaţi de produse şi servicii financiare.
Brandul GE Money se lansează printr-o campanie ce se va derula în trei valuri de comunicare, corespunzătoare celor 3 unităţi de business: credite ipotecare, credite de consum, leasing auto şi de echipamente. Primul val demarează chiar astăzi şi promovează în presa scrisă, pe TV, online şi PR, unul dintre produsele cheie oferite consumatorilor români: creditul de nevoi personale cu ipotecă. Simultan se vor derula şi o campanie tactică de proximitate pentru creditul de nevoi personale prin direct marketing şi internet, şi o campanie de imagine în presa scrisă şi în mediul online care targetează comunitatea de leasing (B2B).
„Am decis să lansăm brandul GE Money cu o campanie de produs, întrucât considerăm că este important pentru modelul nostru de business să avem o comunicare clară, directă şi legată de ceea ce facem concret, produsele pe care le oferim. În plus, ca şi tonalitate a comunicării, GE Money este o marcă optimistă, prietenoasă, dar mai ales directă. Prin urmare, iniţiativa de a lansa acest brand cu o ofertă concretă, un produs din portofoliu – printr-o comunicare ancorată în zona accesibilităţii şi a flexibilităţii, două dintre atributele brandului GE Money atât în România, cât şi la nivel internaţional – ni s-a părut alegerea cea mai potrivită”, a declarat Alina Agurida, Marketing Manager, GE Money România.
Campania de rebranding a GE Money a fost dezvoltată de companiile din grupul Leo Burnett: strategia şi creaţia de advertising – Leo Burnett, activităţile de media buying şi media planning – Starcom, on-line – iLeo, relaţii publice – THE PRACTICE.
„Poziţionarea GE Money pe piaţa din România a fost poate una dintre cele mai mari provocări ale noastre. Pe de o parte, aveam trei companii cu specificuri de business diferite, şi de cealaltă parte, aveam GE Money, un brand cu o reputaţie internaţională şi cu valori puternice şi bine definite. Misiunea noastră cea mai importantă a fost găsirea unui gând creativ care să facă din GE Money un brand distinct, relevant şi uman, având în vedere piaţa financiară românească foarte aglomerată în mesaje şi oferte. Nu a fost deloc simplu, dar credem că ne-am îndeplinit misiunea în momentul în care am alăturat brandului GE Money ideea de „ pasiune pentru finanţe – plăcerea de a lucra”. Acesta este un statement al brand-ului şi în acelaşi timp şi o promisiune că acest lucru îl vor simţi toţi clienţii care vor trece pragul birourilor GE Money”, a spus Andreea Boacă, Brand Communication Director, Leo Burnett.
Promisiunea brandului „Lucrăm cu plăcere şi se vede” este expresia modului în care oamenii de la GE Money se raportează la ceea ce fac: lucrează cu pasiune, iar aceasta funcţionează ca o garanţie pentru calitatea serviciilor oferite. „Această poziţionare este susţinută chiar de realitatea de business a GE Money în România. Cele trei companii care funcţionează sub marca GE Money sunt specializate fiecare în anumite servicii financiare – credite de consum, credite ipotecare, leasing – şi tocmai datorită specialiştilor care lucrează aici au ajuns să ocupe poziţii de vârf pe segmentele de piaţă pe care activează”, a spus Alina Agurida, Marketing Manager GE Money România.
Introducerea către publicul larg a brand-ului GE Money este marcată şi de lansarea unui nou website: www.gemoney.ro. Aici, cei interesaţi pot găsi mai multe informaţii despre produsele GE Money, credite ipotecare, leasing, credite de consum ori împrumuturi de nevoi personale, şi bineînţeles, informaţii generale despre activitatea GE Money în România.
“Consolidarea business-ului de servicii financiare sub un brand unic, GE Money, a fost şi este principalul nostru obiectiv în 2008 pentru că ne dorim să avem o platformă integrată de servicii financiare în România. Sunt foarte entuziasmat de lansarea oficială către consumatori a brandului GE Money pe piaţa românească!”, a spus Ronald Malak, CEO GE Money România.
GE Money – divizia de servicii financiare de retail a concernului General Electric – a intrat pe piaţa din România în 2006 prin achiziţionarea a trei companii specializate în servicii financiare non-bancare: Leasemart Holding BV (deţinătoare a companiei Motoractive Leasing), Ralfi IFN SA (companie care oferă credite de consum sub numele Estima Finance) şi Domenia Credit IFN SA. Din punct de vedere legal, Motoractive Leasing, Domenia Credit şi Ralfi îşi vor păstra statutul de companii separate şi denumirea juridică. Din punct de vedere al comunicării însă, cele trei entităţi vor fi promovate sub o singură marcă: GE Money.
În perioada ianuarie-mai 2008, activele GE Money s-au dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului 2007. De asemenea, în aceste prime cinci luni GE Money a acordat împrumuturi în valoare de peste 150 milioane de euro, cu 57% mai mult decât în perioada similară a anului trecut.
{mosloadposition user10}