În cadrul evenimentului Employer Branding Awards 2022, au fost acordate trofeele pentru cele mai bune proiecte și campanii de employer branding din România. Unul dintre marile premii ale serii a fost „Best New Employer Brand”, acordat proiectului Cognizant Softvision „The place to be now & beyond”, creat împreună cu agenția GMP PR. Este vorba despre un proiect strategic, care a implicat atât focus grupuri cu angajații și cu top managamentul, consultanță, cât și o strategie de comunicare și o strategie vizuală, care poziționează compania ca locul de muncă ideal astăzi pentru o carieră în industria IT.
Printr-o serie de elemente vizuale inspirate din metaverse și de activări creative out-of-the-box, agenția a transmis ambiția companiei și a stârnit interesul de a te alătura echipei. Campania a adus cifre de recrutare record: în doar 11 luni, compania a atras peste 1000 de noi angajați, în 2021.
«Nu a fost un task ușor acela de a alinia principiile, feedback-ul intern, viziunea angajaților și pe cea a managementului. A trebuit să înglobăm totul într-o declarație fermă, care să vorbească atât despre prezent, cât și despre viitor, să includă ideea de echipă, dar și ideea de evoluție. „Now & beyond” este, din punctul meu de vedere, una dintre cele mai boeme poziționări de EVP din IT-ul românesc, dă foarte multă putere viziunii lor și lasă loc multor oameni să viseze la ce înseamnă un job bun în IT», a spus Octavian Gheorge, Creative Director & Head of Social Media la GMP PR.
„În zilele noastre, industria de IT este una provocată pe zona de recruitment și retaining talent. Având în vedere acest lucru, este mai important ca niciodată să creăm și să investim într-un employer value proposition puternic și relevant, care să rezoneze cu angajații și potențialii angajați de astăzi, construind în același timp o bază solidă pentru viitor. Sunt extrem de mândră de întreaga noastră echipă internă și externă pentru crearea unui EVP cu însemnătate, relevant pentru talentele studioului nostru local, care inspiră, în același timp, eforturile noastre din România și nu numai”, a declarat Lia Apostol, Head of Culture Experience, România, Cognizant Softvision.
Employer Branding Awards este competiția care oferă recunoaștere proiectelor, campaniilor și persoanelor care au susținut dezvoltarea brandului de angajator în cadrul companiilor cu activitate pe piața locală. Proiectele sunt evaluate de un juriu format din peste 30 de specialiști de renume din industria de comunicare și resurse umane, din cele mai mari companii și agenții din România. Evenimentul este organizat de Evensys și se află la prima ediție.