BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a redesenat ambalajele portofoliului de ciocolată Kandia.
Schimbarea ambalajelor brand-ului de produs Kandia a fost determinată de nevoia de marcare a generozităţii portofoliului de ciocolată amăruie, lansat la începutul anului 2010.
Noua soluţie de design de ambalaj Kandia desenată de echipa creativă BrandTailors exprimă plăcerea pură pe care o oferă ciocolata. Răsfăţul gustului intens, bogăţia de arome şi topirea în valuri de ciocolată fină, rezultat al reţetei cu unt pur de cacao, au fost transpuse atât pe portofoliul iniţial al brand-ului, cât şi pe noile SKU-uri de tablete, praline şi batoane de ciocolată amăruie.
Echipa BrandTailors a dezvoltat inclusiv design-ul materialelor de comunicare în trade, principalele obiective fiind consolidarea asocierii Kandia cu ciocolata amăruie şi comunicarea schimbării design-ului de ambalaj. Activităţile de sampling din supermarket-uri şi hypermarket-uri au însoţit materialele de la raft, pentru a încuraja incercarea noilor sortimente de Kandia (ciocolată amăruie cu cremă de cafea şi ciocolată amăruie cu cremă de lămâie verde).
„Kandia este brand-ul care m-a determinat să fondez BrandTailors alături de Beatrice Daniş, motiv pentru care m-am implicat întotdeauna cu tot sufletul în managementul acestui brand”, a declarat Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Janos Kurko – audit de brand, Janos Kurko – concept creativ, Melania Nemeş şi Janos Kurko – design de ambalaje şi dezvoltare grafică, Anca Andronescu şi Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.