prin campania de comunicare dezvoltata pentru Igienol
BrandTailors este semnatara programului de activare de brand pentru Igienol – primul brand local de produse de dezinfectare fără clor, aflat în portofoliul companiei Interstar Chim – înregistrând o nouă etapă de evoluţie în materie de campanii de comunicare dezvoltate cu succes pe piaţa locală de branding.
Construit pe baza a trei obiective principale – informarea, implicarea şi angajamentul consumatorilor faţă de brand – programul de activare dezvoltat pentru Igienol se remarcă printr-o serie de execuţii creative bine ancorate în valorile brand-ului, menite să asigure consolidarea fundaţiei acestuia şi transmiterea atributelor definitorii pentru Igienol în rândul publicului ţintă.
Astfel, sloganul campaniei – „0% bacterii” contribuie la asocierea, în mintea consumatorilor, a atributelor de eficienţă şi siguranţă intrinseci ale produsului, iar mesaje precum „1.000 de zambete, 0% bacterii”, „500 de paşi, 0% bacterii” marchează diferenţierea netă faţă de restul brand-urilor din categorie, în mod antrenant şi pozitiv.
"În ciuda bugetului restrâns, reuşita programului de activare de brand dezvoltat de BrandTailors pentru Igienol se datorează, în primul rând, fundamentării strategice a premiselor campaniei de comunicare. Eficienţa, simplitatea şi performanţa acesteia sunt strâns legate de adresabilitatea clară, pozitivă şi bine targetată a mesajelor de comunicare care au condus, în final, atât la consolidarea fundaţiei de brand, cât mai ales la relevanţa asocierilor şi atributelor diferenţiatoare ale Igienol în mintea consumatorilor. " – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator
De asemenea, decisive pentru eficienţa campaniei au fost şi mediile şi modalităţile de comunicare folosite, precum branding în presă scrisă, website-uri specializate, competiţii online, user-generated content, activităţi de sampling şi endorsement susţinut din partea unor medici de renume din România.
"Noua campanie de comunicare pentru Igienol a reprezentat o premieră prin varietatea execuţiilor care transmit mesajul brandului într-o manieră distinctivă şi relevantă pentru target – mame cu copii mici, preocupate de oferirea unui mediu sigur pentru copiii lor. Am fost încântaţi de funcţionalitatea ei, atât din punct de vedere al conceptului cât, mai ales, al rezultatelor sale." – Daniela Plăcintaru, Marketing Manager, Interstar Chim România
Prin campania de activare a brand-ului Igienol, BrandTailors rămâne singura companie de branding din România care dezvoltă cu succes proiecte de comunicare pentru clienţii săi, fundamentate exclusiv pe componenta strategică a disciplinei. Totodată, BrandTailors este la cea de-a doua asemenea performanţă, in decursul ultimului an, în 2011, compania fiind recompensată cu singurul trofeu Effie câştigat vreodată de o companie de branding din România pentru rezultatele programului de activare de brand dezvoltat şi implementat pentru Rarăul.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la realizarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – account planning şi concept creativ, Andreea Florea, Dan Mihai, Melania Moisi şi Mihai Pascu – comunicare de brand, Alina Crangă şi Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – procesare imagine şi pregătire de tipar.
Din partea companiei Interstar Chim au contribuit: Daniela Plăcintaru – Marketing Manager, Interstar Chim România, Gabriel Samoilă – Senior Brand Manager Igienol.