BrandTailors a conceput primul program de activare de brand dezvoltat de o companie de consultanţă de brand din România. Proiectul a avut în vedere lansarea brand-ului Rarăul printr-o campanie de comunicare TV.
După ce a finalizat proiectul de rejuvenare a brand-ului Rarăul, echipa BrandTailors a acceptat provocarea lansată de management-ul Albalact de a duce mai departe brand-ul Rarăul printr-un program de activare. Astfel, consultanţii BrandTailors au avut, pentru prima dată, posibilitatea de a dezvolta fundaţia unui brand pe care l-au revitalizat. “De fiecare dată când lansezi un program de branding, poţi doar să speri că rezultatele lui vor fi pe măsura obiectivelor cu care ai pornit la drum. Tocmai pentru a ne asigura ca activarea brand-ului Rarăul se va face în concordanţă cu strategia de brand, am acceptat provocarea de a merge un pas mai departe şi de a realiza campania de comunicare pentru stabilirea fundaţiei brand-ului” – Janos Kurko – Creative Partner BrandTailors.
Având ca obiectiv stabilirea premiselor consolidării ulterioare a brand-ului Rarăul, prima campanie de comunicare debutează cu un spot TV pentru categoria de lapte, continuând cu o altă execuţie TV pentru produse aparţinând unei alte categorii de lactate. Execuţiile TV sunt profund ancorate în valorile brand-ului şi au rolul de a stabili teritoriul imagistic şi limbajul verbal al brand-ului Rarăul, surprinzând în doar câteva secunde un program de branding creat de consultanţii şi designerii BrandTailors în mai mult de jumătate de an.
Filmate din perspectiva veselă a unei buburuze, execuţiile TV prezintă un cuplu de tineri care se bucură de produsele Rarăul la un picnic în inima Bucovinei, pe pajiştile muntelui Rarău. Frumuseţea naturală este conceptul din spatele rejuvenării brand-ului Rarăul, înţeleasă într-o manieră ambivalentă – este vorba de frumuseţea naturală a locurilor din Bucovina, dar, mai ales, de frumuseţea naturală a oamenilor cărora sănătatea li se vede pe chip.
„Ocupându-ne în general de proiecte de consultanţă de brand, a fost o adevărată provocare să fim tot noi cei care fac primul pas în stabilirea fundaţiei brand-ului. Experienţa acumulată atât de Janos Kurko, cât şi de mine, în peste cei 10 ani de advertising, ne-a ajutat să dezvoltăm un produs de comunicare de natură să imprime cu adevărat valorile brand-ului în mintea consumatorului”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Beatrice Daniş – account planning, Cristina Ionescu şi Ilinca Apetrei – management de proiect, Janos Kurko. Din partea Albalact, proiectul a fost asistat de către Cristina Miclea – Marketing Manager şi Celina Condorovici – Brand Manager.