pentru un proiect din industria FMCG
Pentru a doua oară, compania BrandTailors a fost premiată pentru un proiect dezvoltat în industria de FMCG în cadrul festivalului anual ReBrand 100 Global Awards, care oferă cea mai înaltă atestare a valorii repoziţionărilor de brand, fiind primul şi singurul festival de acest gen. Astfel, BrandTailors a devenit singura companie de consultanţă de brand din Romania, care a obţinut anul acesta o distincţie pentru un proiect în FMCG, în cadrul festivalului ReBrand.
Acest lucru se întâmplă la mai puţin de doi ani doi ani după ce BrandTailors a primit un premiu din partea juriului ReBrand 100 pentru repoziţionarea Bankia, proiect de product branding dezvoltat pentru una dintre cele mai mari companii globale care activează într-o categorie FMCG: The Coca-Cola Company.
“Distincţia primită din partea ReBrand anul acesta, pentru proiectul de re-branding Silvana, demonstrează încă o dată competenţele de neegalat ale consultanţilor BrandTailors pe proiecte de branding de produs. Cele trei proiecte de branding de produs – Bankia, Eurovita şi Silvana – premiate de-a lungul anilor în cadrul acestui festival au fost dezvoltate pentru unele dintre cele mai mari companii globale, respectiv The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline şi Cadbury. Faptul că aceste companii au ales să apeleze la o companie din România în loc să aplice “reţete” internaţionale, evidenţiază încrederea dobândită de către consultanţii BrandTailors în urma eficienţei comerciale dovedite de proiectele de (re-)branding dezvoltate începând cu 2004.”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
Re-branding-ul Silvana a fost un proiect complet, înglobând atât schimbări de natură strategică (platforma şi arhitectura de brand) cât şi dezvoltarea unei noi imagini (identitate vizuală şi ambalaje).
“În cazul fiecărui proiect de re-branding, designerii şi consultanţii BrandTailors au pus accentul în mod special pe obţinerea unor performanţe notabile din punct de vedere comercial prin intermediul design-ului de ambalaj. Această abordare, care şi-a dovedit eficienţa în nenumărate rânduri, face ca marile companii globale care activează în FMCG şi nu numai să ne încredinţeze proiectele pentru cele mai valoroase brand-uri din portofoliul lor.”, a spus Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors.
“Sunt cu adevărat impresionată de lucrările pe care le-au prezentat concurenţii de anul acesta la ReBrand 100 Global Awards.”, a spus Paula Stafford, Vicepreşedinte Executiv Callison şi membrul al juriului festivalului din 2010. Câştigătorii ReBrand 100 de anul acesta au reprezentat peste 29 de ţări şi peste 36 de industrii. Printre aceştia se numără nume mari precum Nike sau Walmart, cel mai mare retailer din lume. Iar Interbrand, Radley Yeldar, Lippincott sau Siegel+Gale sunt doar câteva dintre companiile de consultanţă care au intrat în competiţie.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea proiectului Silvana sunt: Alina Crangă – management de proiect, Kurko – concept şi dezvoltare grafică, Daniş strategie de brand, Parpalea – şare imagine şi pregătire de tipar.
{mosloadposition user10}