la ReBrand 100 Global Awards
BrandTailors a fost desemnata una dintre cele mai bune companii de branding din lume in cadrul celei de-a patra editii a concursului anual ReBrand 100 Global Awards. ReBrand 100 ® recunoaste cele mai eficiente transformari de brand: repoziţionarea, revitalizarea si noul design de brand aducand un plus de valoare indeplinirii obiectivelor strategice. Cele trei proiecte cu care compania romaneasca de consultanta de brand a participat au fost Eurovita, Bankia si Vertaria. "Pentru noi a fost o mare oportunitate de a vedea atatea abordari de branding din diferite industrii din intreaga lume", a spus Errol Saldanha, Branding Consultant al Saldanha Inc si membru al juriului la editia din acest an. Membrii juriului pentru a selecta castigatorii au fost nevoiti sa revizuiasca toate campaniile inscrise cu a scopul de a observa toate schimbarile „cosmetice”. S-au bucurat de o considerare deosebita acele proiecte care au avut o executie strategica orientata pe rezultate, dar si consistenta urmarind toate aspectele implicate in organizarea si transmiterea mesajului de brand.
BrandTailors s-a inscris in competitie cu trei proiecte Eurovita, Bankia si Vertaria, toate fiind apreciate si desemnate castigatoare de juriu. “Cele trei procese de rebranding au fost pentru noi de fiecare data o noua provocare. In momentul in care esti angajat sa faci un proces de rebrading pentru un produs, consultantii nostri incearca sa redirectioneze brand-ul spre un teritoriu de pozitionare mai generos si care sa nu fie totusi strain consumatorilor. Decizia unui proces de rebrading apare atunci cand fie se schimba caracteristicile motivatiilor de consum, fie maturizarea pietei o dicteaza. Aceaste premii la nivel international ne bucura ca ne este recunoscut crezul nostru prin care branding-ul seduce consumatorii, iar de data aceasta membrii juriului”, este de parere Beatrice Danis – Managing Partner la BrandTailors.
Conceptul grafic pentru cele trei proiecte a fost realizat de Janos Kurko, Creative Partner la BrandTailors. “Pentru cele trei branduri am incercat sa dezvoltam o identitatea vizuala, dar si un design prin care sa castigam cosumatorul. Daca pentru Eurovita si Bankina ne-am dorit sa redefinim categoria de produse din care face parte , abordarea pentru Vertaria a fost una cu totul creativa deoarece am vrut sa definim consumatorului roman acest gen de servicii”, afirma Janos Kurko.
Premiile oferite de aceasta competitie sunt unice, fiecare scenariu de brand "inainte" si "dupa" fiind revizuite cu detalii scrise despre abordare. Proiectele eligibile pentru aceast concurs pot varia de la produse, servicii, firme, non-profit, organizatii, persoane fizice, orase, tari, cladiri interioare si medii de re-lansate oriunde in lume in perioada ianuarie 2005 si septembrie 2007. Procesul de rebranding ar fi putut fi un efort la nivel de intreprindere, sau pentru o singura componenta a brandului. Campaniile de rebranding castigatoare servesc ca si instrumente de inspiratie, dar si un punct de plecare in procesul de invatare, putand fi gasite online pe adresa www.rebrand.com.
{mosloadposition user10}