BrandTailors – companie de strategie şi design de brand -a finalizat procesul de creare a design-ului de ambalaj pentru noua linie de produs Azuga Apă de Izvor.
În urma succesului înregistrat de brand-ul Azuga Apă de Izvor, lansat la începutul anului 2010, managementul companiei Azuga Waters a comisionat din nou BrandTailors în vederea creării design-ului de ambalaj pentru apa carbogazificată, noua linie de produs Azuga Apă de Izvor.
Principala provocare întâmpinată de către designerii BrandTailors pe parcursul acestui proiect a fost aceea de a diferenţia cele două linii de produs, cu motivaţii de consum diferite, asigurând, totuşi, coerenţa şi recognoscibilitatea brand-ului prin păstrarea simbolurilor şi asociatorilor de brand (conceptul de luminiş, imaginea cerbului şi a izvorului, unicitatea design-ului de ambalaj structural).
„Pornind de la ideea forţei şi împrospătării mai puternice oferite de apa carbogazoasă în raport cu apa plată, cât şi de la percepţia conform căreia apa carbogazoasă este consumată mai frecvent de bărbaţi, design-ul grafic de ambalaj al extensiei de linie Azuga Apă de Izvor păstrează luminişul ca spaţiu predilect de manifestare a brand-ului şi consolidează imaginea cerbului şi a izvorului ca simboluri ale brand-ului, într-un peisaj mai aspru şi mai răcoritor” – Janos Kurko, Creative Partner.
Forma inovatoare a sticlei pe care echipa BrandTailors a conceput-o pentru apa plată Azuga lansată la începutul acestui an reprezintă, în continuare, un punct forte în diferenţierea acestui produs la raft.
“Acest fapt este confirmat de performanţa comercială pe care a înregistrat-o Azuga Apă de Izvor la numai câteva luni de la lansare. Prin urmare, decizia de a perpetua soluţia de design structural a fost una firească”, a mai declarat Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea ambalajelor de apă carbogazificată a Azuga Apa de Izvor sunt: Andreea Florea şi Beatrice Daniş – arhitectură de brand, Anca Andronescu şi Cristina Ionescu – management de proiect, Janos Kurko – concept creativ, design structural şi design de ambalaj, Mihai Părpălea – şare imagine şi pregătire de tipar.
{mosloadposition user9}