BrandTailors – companie de strategie și design de brand – finalizează proiectul de rebranding pentru Peak, brand-ul de produse de îngrijire a toaletei aflat în portofoliul companiei Interstar Chim.
La sfârșitul anului 2010, echipei BrandTailors i-a fost încredințat unul dintre cele mai valoroase brand-uri din portofoliul companiei Interstar Chim – Peak, în vederea dezvoltării unei platforme de brand diferențiatoare și a armonizării imaginii brand-ului în cadrul portofoliului de produse.
Astfel, rebranding-ul Peak s-a concretizat prin crearea unei noi identități vizuale și a unui nou slogan de brand, în acord cu repoziționarea acestuia în cadrul categoriei. Noua poziționare Peak drept „gardianul toaletei” este interpretată prin design-ul de logo inspirat din semnul de circulație ce indică oprirea și prin noul slogan de brand: „Stop murdăriei!”.
„Încadrându-se în rigorile cromatice ale categoriei, semnul „stop” oferă distinctivitate brand-ului și, alături de slogan, transmite cu claritate și hotărâre mesajul acestuia.” – Ovidiu Pop, Senior Brand Designer
Având în vedere complexitatea portofoliului și prezența acestuia pe aproape toate sub-categoriile de produse de îngrijire a toaletei, soluția de arhitectură de brand dezvoltată de consultanții BrandTailords s-a dovedit extrem de eficientă pentru asigurarea relevanței în fiecare dintre sub-categorii și pentru păstrarea coerenței brandului per ansamblu.
Structurarea portofoliului brand-ului conform principalelor beneficii raționale ale produselor – dezinfectare, parfumare și colorare a apei – a fost reluată în mod complementar de sistemul de denominare, în cadrul căruia denominatoare precum „Floare de curățare” sau „Apă smarald” contribuie decisiv la asigurarea unui grad înalt de memorabilitate a fiecărui produs în parte.
„Pe lângă îmbunătățirea imaginii de brand și a dezvoltării unei poziționări relevante pentru consumatori, ne-am dorit pentru Peak și o identitate vizuală unitară, cu impact puternic la raft. Vizitele în piață ne confirmă deja atingerea acestui din urmă obiectiv.” – Daniela Plăcintaru, Marketing Manager Interstar Chim România
Conceptul de design de ambalaj urmărește evidențierea beneficiilor de produs stabilite în arhitectura de portofoliu, în timp ce execuția asigură un contrast cromatic pronunțat cu identitatea vizuală, conferind brand-ului un impact puternic la raft și o vizibilitate superioare competiției.
„Am încercat să păstrăm design-ul cât mai aerisit, evitând să îl parazităm cu prea multe elemente grafice, ceea ce face din ambalajele Peak o reușită atât din perspectiva funcționalității, cât și din punct de vedere estetic.” – Melania Moisi, Senior Brand Designer
„Colaborarea cu echipa BrandTailors a fost, în acest sens, o decizie inspirată, pentru că am avut alături profesioniști de valoare, de la care eu personal am avut foarte multe de învățat. După feedback-ul pozitiv primit din piață în urma procesului de rebranding, așteptăm cu nerăbdare și implementarea noii campanii de comunicare!” – Daniela Plăcintaru, Marketing Manager, Interstar Chim România
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la acest proiect sunt: Andreea Florea – audit de brand, strategie de brand și naming, Ovidiu Pop – design de logo, Melania Moisi – design de ambalaj, Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retușare imagine și pregătire de tipar.
Din partea Interstar Chim au participat: Corina Tănase – Brand Manager Peak Interstar Chim România, Daniela Plăcintaru – Marketing Manager Interstar Chim România, Elena Sarri Varnava – Executive Director of Marketing and R&D Eureka Group.