Dezvoltat ca urmare a iniţiativei managementului Scandia Food de a crea o gamă de produse „ready-meal” împreună cu medicul nutriţionist Alin Popescu, recomandate exclusiv pentru consumul la cina, brand-ul Delicina devine un deschizător de drumuri în categoria sa. Sonoritatea numelui şi elementele grafice cu totul noi imprimă brand-ului un grad superior de diferenţiere la raft, reflectând, într-o manieră clară şi plăcută, beneficiile intrinseci ale produselor pentru masa de seară din portofoliul Delicina – uşoare, hrănitoare, gustoase şi cu preparare rapidă.
„Identitatea vizuală creată pentru noul brand al Scandia Food este construită de aşa natură încât valorile brand-ului Delicina să transpară spontan, asocierea lui cu momentul de consum predilect să fie remarcată cu uşurinţă, iar diferenţierea şi memorabilitatea să fie maximizate, pe măsura acestui brand dedicat „trup şi suflet” consumatorului.” – Melania Moisi, Group Creative Director
De asemenea, definitoriu pentru fundamentarea poziţionării Delicina drept o noutate absolută în cadrul categoriei de produse „ready-meal” româneşti este design-ul de ambalaj, menit să desăvârşească experienţa de brand asociată Delicina – optimism, atmosferă solară – prin utilizarea unei cromatici calde şi a unui stil foto care sporesc principalul asociator al brand-ului – momentul cinei.
„Delicina este o reuşită absolută pe piaţa bunurilor de larg consum prin deciziile de creare a reţetelor de produs împreună cu un medic nutriţionist, identificarea unui moment de consum recomandat şi dezvoltarea produselor pe baza acestor două coordonate. Identitatea vizuală şi design-ul de ambalaj create de BrandTailors devin, astfel, complimentele perfecte ale unui brand ce reuşeşte nu doar să se definească drept unic pe piaţă, ci să redefinească practicile de poziţionare ale întregii categorii „ready meal” a industriei FMCG din România.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator
Membrii echipei de proiect BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – strategie şi retorică de brand, Melania Moisi şi Ovidiu Pop – design de ambalaj, Ovidiu Pop – design de logotip, Alina Crangă şi Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.